* w twojej książce jest potwór *


"Oto niezwykła i wciągająca historia [...]"



 Czy chcecie poznać pewnego psotnego i niebieskiego potwora, który na dobre zadomowił się w pewnej książce dla dzieci? My chciałyśmy i to bardzo :-) "W twojej książce jest potwór" to pomysłowa, kolorowa, i co najważniejsze interaktywna propozycja dla wszystkich dzieciaków. Jej głównym bohaterem jest tytułowy potwór, a może jednak dziecko, któremu czytamy tę książkę ;-) Ten potwór to bardzo sympatyczny stworek, który słucha poleceń każdego dziecka :-) My czytamy poszczególne zadania, nasze dziecko je wykonuje, a potwór z każdą stroną jest coraz bliżej opuszczenia książeczki. Czy opuści ją na dobre? Czy będziemy chcieli żeby wrócił? Musicie sprawdzić to sami :-) Nam wieczory z tym potworem nie są straszne :-) Myślę, że i wy go polubicie :-) My zaglądamy do niego bardzo często. Moja A. za każdym razem tak samo cieszy się, kiedy może potrząsnąć książką, połaskotać potwora w stopy, dmuchnąć na niego, krzyknąć, a on jej oczywiście słucha ;-) Ta książeczka w bardzo fajny sposób angażuje nasze dzieci w czytanie. Ja uwielbiam przyglądać się mojej A. kiedy z takim dużym przejęciem wykonuje wszystkie polecenia i tym samym staje się kreatorem tej opowieści. Spodziewam się, że ta książka świetnie sprawdzi się również, kiedy będzie czytana większej grupie dzieci. Myślę, że będą się przy niej rewelacyjnie bawić :-) Jest jeszcze jeden plus tej książeczki. W zabawny i ciekawy sposób można wytłumaczyć naszym maluchom, że potwory są sympatyczne, nie chcą nas przestraszyć i nie mieszkają w szafie ani pod łóżkiem :-) 



moja ocena ksiażki 4/5
moja ocena okładki 4/5
moja ocena ilustracji 4/5


autor: Tom Fletcher
tytuł: "W twojej książce jest potwór"
tytuł oryginału: "Theres's a Monster in Your Book"
ilustracje: Greg Abbott
Wydawnictwo Zysk i S-ka 
Wydanie I
Poznań 2018



Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Zysk i S-ka :-) 



Komentarze

mój instagram

Popularne posty