* zawirowania *


"Wszystko rodzi się w bólach, także szczęście..."




Zabierając się za lekturę książki Krystyny Wajdy spodziewałam się trochę innej powieści. Nie jestem jednak rozczarowana takim zaskoczeniem. Jest to opowieść mniej sielankowa niż zakładałam, ale nie tak przygnębiająca, żeby nie znaleźć w niej promyka nadziei. "Zawirowania" to słodko-gorzka opowieść o miłości, zdradzie, rodzicielstwie, przyjaźni, wewnętrznej przemianie, determinacji i sile, która drzemie w każdej matce. Zaskakuje, wzrusza i zmusza do refleksji. Główna bohaterka tej historii - Marlena jest przekonana, że wygrała los na loterii. Ma wspaniałego męża, cudowną przyjaciółkę, fajną pracę, właściwie do pełni szczęścia brakuje jej tylko dziecka. Jednak los jest przewrotny i nawet przy adopcji Marlena będzie musiała zmierzyć się z bólem i stratą. Czy uda się jej doświadczyć matczynej miłości? Czy jej związek przetrwa próbę czasu? Czy Mikołaj okażę się wspaniałym ojcem? Jeśli jesteście ciekawi odpowiedzi zachęcam was do lektury. Myślę, że warto spędzić jeden wieczór z "Zawirowaniami". To książka, która opisuje prawdziwe życie. Przypomina nam, że zawsze po złych chwilach przychodzą te dobre. Pokazuje jak pięknym zjawiskiem jest adopcja, a tym samym daje dużo wsparcia wszystkim kobietom, które marzą, aby zostać matkami. Uczy cierpliwości i odwagi, aby widzieć rzeczy takimi jakie są. Daje nadzieję, na odmianę losu i lepsze jutro. Polecam!

moja ocena książki 4/5
moja ocena okładki 5/5




autor: Krystyna Wajda
tytuł: "Zawirowania"
 Wydawnictwo Novae Res 
2017
ISBN 978-83-8083-758-4


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Novae Res 








Komentarze

mój instagram

Popularne posty