* eat pretty every day *


"Bądź najpiękniejszą wersją siebie." 




Dbanie o piękno i zdrowie jeszcze nigdy nie było tak przyjemne, a wszystko to za sprawą książki Jolene Hart. "Eat pretty every day [...]" to coś więcej niż poradnik lub książka z przepisami kulinarnymi, to książka drogowskaz na cały rok :-) Przepięknie wydana, bajecznie kolorowa i nastrajająca optymistycznie będzie wspaniałą lekturą na nadchodzące miesiące. Wystarczy codziennie przeczytać jedną stronę i zmienić jakąś małą rzecz wśród swoich nawyków aby zacząć żyć zdrowo i poczuć się lepiej we własnej skórze. Wybierz porę roku, która panuje akurat w twoim zakątku świata - wiosnę, lato, jesień lub zimę - i zacznij czytać poświęcony jej rozdział od pierwszego dnia. Przez ponad 90 dni skorzystasz z szerokiego wyboru jedzenia, propozycji nawyków oraz sposobów myślenia - nowych lub ponownie odkrytych - wraz z instrukcjami i poradami, jak ich używać, by w danym okresie odżywić swoją urodę oraz zdrowie. Ja tak zrobiłam i jestem tą książką oczarowana. Polecam ją wszystkim, którzy obawiają się gwałtownych i drastycznych zmian, ale są gotowi na drobne, codzienne przemiany. Nie wszystkie porady zapisane w tej publikacji będą dla was nowe i odkrywcze, ale ja czytając takie wskazówki cieszyłam się, że choć trochę dbam o siebie, skoro jest to dla mnie wiedza już dawno odkryta :-) "[...] Rób codziennie jedną rzecz, która doda ci blasku", a z dnia na dzień poczujesz się piękniejsza :-) Myślę, że to świetna propozycja na nowy nadchodzący rok :-) Polecam ją wszystkim, którzy chcieliby zobaczyć piękniejszą wersję siebie ;-) :-) 

moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5





autor: Jolene Hart
tytuł: "Eat pretty every day. Rób codziennie jedną rzecz, która doda ci blasku"
tytuł oryginału: "Eat Pretty Every Day"
tłumaczenie: Anna Rogulska
Wydawnictwo Znak Literanova
Wydanie I
Kraków 2018
ISBN 978-83-240-4678-2




Za możliwość przeczytania ksiażki dziękuję Wydawnictwu Znak Literanova :-) :-) 




Komentarze

mój instagram

Popularne posty