* światło *


"Poruszająca love story dla nastolatków, której nie da się zapomnieć"




Na początku zaintrygowało mnie to spojrzenie ... Nostalgiczne, pełne nadziei i skrywające jakąś tajemnicę. Bardzo chciałam dowiedzieć się jaką. Tak okłada tej książki zdecydowanie zachęca nas do jej lektury. Bajkowa, tajemnicza, romantyczna, świąteczna kusi i obiecuje moc wzruszeń. Po kilku przeczytanych słowach wiemy, że trafiliśmy na właściwą książkę. Lekkie pióro pisarza, jego niewymuszony styl i prosty język sprawiają, że nie możemy oderwać się od lektury. Chcemy cały czas być świadkami tej pięknej opowieści o miłości. To naprawdę "Poruszająca love story dla nastolatków, której nie da się zapomnieć." Jest ona gwarancją niezwykłych przeżyć i wzruszeń. Nie jest to tylko i wyłącznie historia miłosna, to także opowieść o przyjaźni, o wybaczeniu i o akceptacji drugiej osoby taką jaka jest naprawdę. Czytając "Światło" momentami bawiłam się i śmiałam, momentami wzruszałam i płakałam. Jay Asher ma niezwykły dar poruszania w czytelniku różnych emocji. Opisana przez niego opowieść jest szczera i prawdziwa. Jej główna bohaterka jest Sierra, której życie wyznacza rytm Świąt Bożego Narodzenie. Jej rodzina ma bowiem w Oregonie plantację choinek. Kiedy przychodzi moment ich sprzedaży wszyscy na ten czas przenoszą się do Kalifornii. Wydaje się, że prowadzi ona ustabilizowane i dosyć monotonne życie. Wszystko zmienia się, kiedy poznaje Caleba. Nie jest on idealnym kandydatem na chłopaka, ale intryguje i przyciąga jej uwagę. Nadal niestety płaci on cenę za swój poważny błąd z przeszłości, ale Sierra jest gotowa zaryzykować. Stara się, aby jej nowy przyjaciel uwierzył w siebie. Razem spędzając czas odkrywają coś, co daje szansę na prawdziwe zrozumienie. Czy ta miłość, która się między nimi narodziła będzie miała szansę przetrwać? Czy to prawdziwe uczucie? Zachęcam was do lektury. Jeśli ktoś szuka lekkiej i klimatycznej lektury na długie grudniowe wieczory myślę, że "Światło" będzie idealnym wyborem. Polecam!


moja ocena książki 4/5
moja ocena okładki 5/5



autor: Jay Asher
tytuł: "Światło"
tytuł oryginału:  "What Light"
tłumaczenie: Maria Smulewska
Wydawnictwo Rebis 
Wydanie I
Poznań 2017
ISBN 978-83-8062-229-6


Za możliwość przeczytania ksiażki dziękuję Wydawnictwu Rebis :-) :-) 

Komentarze

mój instagram

Popularne posty