* baśnie dla najmłodszych *


"Witajcie w cudownym świecie zaklęć i czarów. Posłuchajcie najpiękniejszych baśni."





Bardzo zaciekawił mnie tytuł tej książki: "Najpiękniejsze baśnie dla najmłodszych". Zastanawiałam się jakie to będą baśnie i jakim językiem zostaną zapisane. Okazało się, że poza wyraźnymi ilustracjami oraz dużą czcionką nie różnią się one niczym od baśnie umieszczonych w innych zbiorach ;-) Myślę jednak, że baśnie to zawsze dobry pomysł ;-) Niezwykle uniwersalne, ponadczasowe i pouczające są fajnym punktem wyjścia do rozmowy. Znają i doceniają je chyba wszyscy miłośnicy książek :-) Myślę, że każdy z nas pamięta je ze swojego dzieciństwa. Czytane przed snem rozbudzały naszą wyobraźnię i przenosiły w inny, magiczny wymiar. Kot, w butach, Brzydkie kaczątko, Calineczka, Królowa Śniegu, Kopciuszek, Czerwony Kapturek to tylko wybrane baśnie zamieszczone w tym pięknie wydanym zbiorze. Myślę, że warto zapoznać z nimi nasze dziecko. Na pewno będzie to dla niego niezwykła przygoda. Wszystkie baśnie zostały ozdobione ładnymi, urokliwymi i bajecznie kolorowymi ilustracjami, które są dużym atutem całego zbioru. Wydaje mi się, że będą budziły zainteresowanie każdego malucha ;-) Ta książka na pewno będzie fantastycznym pomysłem na mikołajkowy prezent. Polecam!

moja ocena książki 4/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5




tytuł: "Baśnie dla najmłodszych"
tekst: zespół redakcyjny
Grupa Wydawnicza Foksal
Wydawnictwo Wilga
ISBN 978-83-280-4645-0


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Wilga :-) :-) 



Komentarze

mój instagram

Popularne posty