* smak życia * nowe wydanie :-)


" Z wielką radością oddaję w Twoje ręce mój ukochany "Smak życia" - pełen zdrowia, radości, wdzięczności i korzystania z darów natury, którą tak bardzo kocham. Niech Cię cieszy każdego dnia i rozpromienienia tak bardzo jak mnie!"
                                                    Agnieszka Maciąg 






Po przeczytaniu tej książki zastanawiałam się przez moment jak smakuje moje życie? Okazuje się, że mimo cierpkich nut, które się zdarzają smakuje wybornie ;-) Maliny i tulipany przywożone tonami przez mojego tatę z działki, czekolada i spokojny głos mojej siostry, który sprawia, że wszystko wraca na swoje miejsce, rogaliki drożdżowe z różą pieczone przez moją babcię, sernik wiedeński mojej mamy, orzechy laskowe zbierane specjalnie dla mnie przez drugą babcię, aromatyczna kawa i wiatr z połonin, które na nowo odkrywałam z moim mężem, szafirowe i radosne spojrzenie mojej córeczki, jej słodkie buziaki i to magiczne pytanie, które słyszę jeszcze za drzwiami, kiedy wracam z pracy: "mamusiu to ty" :-) Wszystkie te smaki przywołują cudowne wspomnienia, które sprawiają, że moje życie jest piękne i niepowtarzalne. Warto było przeczytać ten poradnik, żeby to na nareszcie sobie uzmysłowić, bo przecież szczęście jest tak blisko ... Ten poradnik, który przeczytałam to nowa odsłona "Smaków życia" Agnieszki Maciąg :-) Pierwsze wydanie tej książki pojawiło się 10 lat temu i jak pisze sama autorka było ono efektem wspaniałych przemian jakie zaszły w jej życiu. To właśnie wtedy, co sama wielokrotnie podkreśla, nareszcie odnalazła smak życia. "Ta książka jest wyrazem czystej radości, zachłyśnięcia się cudownym smakiem życia, który udało mi się nareszcie odkryć! Szukałam w tak wielu miejscach, a okazało się, że on jest tu i teraz, tuż obok mnie - wystarczyło tylko się na niego otworzyć!" Okazało się, że dobre, proste i radosne życie, blisko natury i najbliższych to źródło wielkiego szczęścia i wewnętrznej harmonii. W "Smakach życia"Agnieszka Maciąg pisze o swoim dzieciństwie - sielskim i anielskim, które pełne było radości, poczucia bezpieczeństwa i miłości. A to wszystko za sprawą dwóch cudownych kobiet - mamy i babci. To one właśnie nauczyły ją gotować i ta pasja pozwala jej celebrować wspaniały smak życia do tej pory. W tym poradniku Agnieszka Maciąg dzieli się także swoimi odkryciami i przepisami, które przywiozła ze sobą z wielu podróży po całym świecie. Łączy je wspólny mianownik muszą być to przepisy na zdrowe, szybkie, proste i smaczne dania. Jeśli jeszcze nie znacie tych przepisów myślę, że na pewno zakochacie się w pomidorówce Michała, pysznym domowym rosole, ciasteczkach cytrynowo-migdałowych i delikatnych babeczkach z malinami. Na pewno odnajdziecie w nich smak waszego życia, waszych wspomnień i waszego dzieciństwa. Jak smakuje życie? Moje przede wszystkim miłością i książkami :-) a wasze? 


moja ocean książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5






autor: Agnieszka Maciąg
tytuł: "Smak życia"
zdjęcia: Robert Wolański i Agnieszka Maciąg
Wydawnictwo Otwarte
Kraków 2017
ISBN 978-83-7515-472-6


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Otwartemu :-) :-) 

Komentarze

mój instagram

Popularne posty