* moje wielkie ruskie wesele *


"Będzie i śmieszno, i straszno!" ;-) 







Uwielbiam film "Moje wielkie greckie wesele" nic więc dziwnego, że od razu postanowiłam przeczytać książkę, z której tytułem mam tak miłe skojarzenia :-) "Moje wielkie ruskie wesele" to jak się okazało równie fajna komedia romantyczna ;-) Ta ciepła, zabawna i delikatnie ironiczna historia miłosna to lekka i przyjemna lektura na wakacje :-) Od pierwszych przeczytanych słów kibicujemy głównej bohaterce. Jesteśmy ciekawi jej dalszych decyzji i wyborów. Cieszymy się, wzruszamy i płaczemy razem z nią. Przeżywamy wszystkie sukcesy i porażki. Jesteśmy także świadkami rodzącego się uczucia. Mamy okazję spacerować ulicami Paryża i obserwować jak przypadkowe spotkanie przeradza się w wielkie uczucie. Czy historia Anny i Miszy kończy się happy endem? Czy prawdziwa miłość obroni się i przezwycięży liczne stereotypy? Jak zareagują najbliżsi na zderzenie kultur i obyczajów ? Musicie sprawdzić sami ;-) :-) Zachęcam was do lektury :-) Myślę, że czytając debiut Anny Mandes - Tarasov miło spędzicie czas :-) 


moja ocena książki 4/5
moja ocena okładki 5/5


autor: Anna Mandes - Tarasov 
tytuł: "Moje wielkie ruskie wesele"
seria: Literatura do torebki
Edipresse Książki 
Warszawa 2017
ISBN: 978-83-7945-737-3


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Edipresse Książki :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty