* WYNIKI KONKURSU *

Dzięki uprzejmości Wydawnictwa Znak Literanova mogłam zaprosić was do konkursu, w którym można było wygrać książkę "Wiecznie głodny?" :-) 
Zapraszam na ogłoszenie wyników :-)




Zadanie konkursowe polegało na dokończeniu zdania: 

 Ta książka powinna trafić do mnie, ponieważ ...


Dziękuję za wzięcie udziału w konkursie :-) 

Zwycięzcą konkursu zostaje Ewelina Konieczna :-)

Gratuluję :-) :-)

Na kontakt czekam 7 dni

Przypominam swój adres: muflooneks@gmail.com

Ewelina Konieczna

2 tygodnie temu  -  Udostępniony publicznie
 
Ta książka powinna trafić do mnie, ponieważ:
Ostatnio brakuje mi dobrej lektury a"Pokolenie Ikea" trochę mnie rozczarowalo niepewnym zakończeniem ;) poszukuje czegoś świeżego do czego będę mogła siegnac po powrocie z pracy.
"Wiecznie głodny" - tytuł trafiony w dyszke! Codziennie w pracy gotuje dla innych więc kto jak nie ja pasuje do samego tytułu? ;) plus mój wzmożony ostatnio apetyt nie tylko do jedzenia, ale też do książek :) 

Komentarze

mój instagram

Popularne posty