* rymowanki i piosenki przedszkolaka *


"Obowiązkowa pozycja na półce każdej domowej biblioteczki!"




"Idzie rak", "Panie Janie", "Było morze", "Ele, mele, dudki", "Gdzie strumyk płynie z wolna" czy "My jesteśmy krasnoludki" to tylko wybrane tytuły, które znalazły się w tym wspaniałym zbiorze znanych oraz bardzo lubianych wierszyków, rymowanek, wyliczanek i piosenek. Czy jest ktoś kto nie zna tych tytułów? Wydaje mi się, że nie. Są to teksty, na których wychowało się wiele pokoleń. Myślę, że są ponadczasowe ;-) To wręcz obowiązkowa książka w domowej biblioteczce. Pięknie wydana, kolorowa i wspaniale ilustrowana. Moja A. ją uwielbia :-) Bardzo często mówi: "mamusiu pocytaj mi to gdzie jest w tym gaju" :-) Ja również chętnie po nią sięgam, ponieważ przywołuje miłe wspomnienia z dzieciństwa :-) Raz ją czytamy a raz ją śpiewamy ;-) Mamy przy tym mnóstwo frajdy :-) Jest to wspaniała zabawa i przy okazji nauka. Takie śpiewanie i recytowanie różnych tekstów ćwiczy bowiem pamięć u małego dziecka oraz wzbogaca jego słownictwo. Jest to także świetny pomysł na spędzenie wspólnego popołudnia i opowieści jak to kiedyś bywało ;-) Miłego czytania, śpiewania i wspominania :-) 

 moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5







tytuł: "Rymowanki i piosenki przedszkolaka"
ilustracje: Zbigniew Dobosz
Grupa Wydawnicza Foksal
Wydawnictwo Wilga
ISBN: 978-83-280-4464-7


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Wilga :-) :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty