* puk! puk! *


"Przed wami "Puk, puk!" - zadziwiający popis architektury książki."





"Puk,puk!" to niezwykle pomysłowa książeczka dla dzieci. Jej forma zadziwia i zachwyca jednocześnie, to naprawdę rewelacyjny "popis architektury książki" :-) Jej główną bohaterką jest mała dziewczynka, która po powrocie ze szkoły szuka wszędzie swojego ukochanego misia. Pyta wszystkich sąsiadów: "Gdzie jest mój miś?" W tych swoich poszukiwaniach jest urocza i nieustępliwa. Możemy jej oczywiście pomóc:-) Rozkładając kolejne strony książeczki wspinamy się na wyższe piętro i razem z małą dziewczynką pukamy do drzwi sąsiadów. Misia znajdziemy na samym końcu historii, ale zanim to nastąpi czeka nas mnóstwo niespodzianek :-) "Puk, puk!" to "urocza opowieść o dziecięcych poszukiwaniach." Ta rozkładana książeczka to świetny pomysł na wspólne spędzanie czasu. Ile jest przy tym radości i uśmiechu ;-) Moja A. ją uwielbia i za każdym razem, w trakcie poszukiwania misia, znajduje jakiś nowy szczegół  :-) Polecam ją małym i dużym marzycielom :-) 

moja ocena ksiażki 5/5
moja ocena okładki 4/5
moja ocena ilustracji 4/5






tytuł: "Puk, puk!"
tytuł oryginału: "Knock! Knock!"
tłumaczenie: Maciej Byliniak
ilustracje: Kaori Takahashi
tekst: Gita Wolf
Wydawnictwo Dwie Siostry 
Wydanie I
ISBN 978-83-65341-21-1


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Dwie Siostry :-) :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty