* moje pierwsze książeczki *


 "Oto pierwsze książeczki twojego dziecka"




"Moje pierwsze książeczki" to bajecznie wydane małe tekturowe książeczki w sam raz do niewielkich dłoni dziecka. Za ich sprawą nasze najmłodsze pociechy poznają nowe słowa, uczą się nazywania zwierząt, rozróżniania kolorów, rozpoznawania kształtów i liczb. Wszystko to oczywiście w formie zabawy. Grube, tekturowe strony są idealne do tego, aby przetrwać spotkania z naszymi dziećmi ;-) Żywe kolory i przyjazne dla oka ilustracje przykuwają uwagę najmłodszych. Nietypowe opakowanie sprawia, że książeczki możemy zabrać ze sobą wszędzie no i są również świetnym pomysłem na prezent :-) Jednym słowem warto zwrócić  na nie uwagę ;-) Polecam :-)  

 moja ocena książeczek 4/5
moja ocena okładek 4/5
moja ocena ilustracji 4/5








 "Moje pierwsze książeczki: Zwierzęta, Liczby, Kolory, Kształty "
Grupa Wydawnicza Foksal
Wydawnictwo Wilga
ISBN 978-83-280-4256-8


Za możliwość przeczytania zestawu książeczek dziękuję Wydawnictwu Wilga :-) :-) :-)



Komentarze

mój instagram

Popularne posty