* wierzę w szczęście *


"Wierzę w szczęście."





Beata Pawlikowsa "Wierzę w szczęście" 
KURS POZYTYWNEGO MYŚLENIA
Edipresse Książki
Warszawa 2017
ISBN  978-83-7945-746-5


  Wierzę w szczęście to kolejna książka Beaty Pawlikowskiej, wchodząca w skład Kursu Pozytywnego Myślenia. Jest wydana i skonstruowana podobnie jak poprzednia książka z tej serii, całość zatem ładnie komponuje się na półce w biblioteczce. Tym razem znana podróżniczka próbuje uzmysłowić swoim czytelnikom, że warto uwierzyć w szczęście. Wystarczy tylko pozytywnie patrzeć na swoje życie, dostrzegać drobne rzeczy, które przynoszą nam radość i ukojenie. Nie jest to proste i oczywiste. Trzeba się tego nauczyć, ale kiedy już odrobimy lekcje szczęście to nie będzie ulotny stan umysłu, tylko nasze stałe odczucie :-) Wszystko będzie łatwiejsze, nic nas nie będzie przerażało i zniechęcało. Ta siła i pozytywne postrzeganie świata będą w nas samych. Jak to osiągnąć? Na początek może wystarczy sięgnąć po najnowszy poradnik Beaty Pawlikowskiej. Nie jest to bowiem zwykły poradnik, to trochę taki nasz dziennik. Codziennie rano naszym zadaniem jest przeczytać jeden krótki rozdział i cały czas w ciągu dnia wracać do tych słów myślami. Pod wieczór możemy pod tym rozdziałem zapisać nasze spostrzeżenia i wnioski z całego dnia. W taki właśnie sposób powoli zbudujemy swoją wewnętrzną siłę. Już po kilku dniach odczujemy różnicę. Świat stanie się bardziej przyjazny i może faktycznie uwierzymy w szczęście. Wystarczy zmienić nasze nastawienie i myślenie. Warto również stworzyć sobie listę ulubionych drobnych przyjemności, które dobrze będą nas nastrajały. Ja zawsze zaczynam dzień od aromatycznej kawy i kilku przeczytanych stron :-)  W ciągu dnia jak najczęściej przytulam swoich najbliższych :-) Słucham ulubionej muzyki :-) Jak tylko mogę wybieram się na spacer :-) Zamykam oczy i wsłuchuję się w śmiech mojej córeczki :-) To tylko niektóre moje tajne sposoby na umilenie sobie codzienności :-) A Wy macie już taką listę? Jeśli nie, to może warto zafundować sobie kurs pozytywnego myślenia i ją stworzyć :-) 





moja ocena książki 4/5
moja ocena okładki 3/5


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Edpiresse Książki :-) :-) 



Komentarze

mój instagram

Popularne posty