* załatw pogodę, ja zajmę się resztą *


"Załatw pogodę, ja zajmę się resztą to iście hollywoodzka opowieść, w której wszystko może się zdarzyć i w której, jak w najmądrzejszej bajce, miłość jest największa nagrodą."





 Renata Frydrych "Załatw pogodę, ja zajmę się resztą"
Wydawnictwo Literackie 
Wydanie I
Kraków 2017 
ISBN 978-83-08-06297-5


moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5


...  wszystko w tej książce zaskakuje ... jej promocja ... jej okładka ... jej tytuł ... jej bohaterowie ... jej autorka ... wszystko to oczywiście pozytywne niespodzianki :-) ... na taką powieść warto było czekać :-) ... mądra, ciepła, zabawna i wzruszająca ... prawdziwa komedia romantyczna ... faktycznie, tak jak możemy przeczytać na okładce, każda dziewczyna czytająca tę książkę zapragnie być przez moment Polą Kukułką :-) główna bohaterka jest urocza i odrobinę denerwująca, ale tylko odrobinę :-) możemy jej to wybaczyć ;-) ... potrafi wierzyć w miłość i szczęście ... wie, że rodzina jest najważniejsza ... jej optymizm, rozbrajające roztargnienie i niepowtarzalność w sposobie bycia sprawiają, że bardzo chciałybyśmy umieć tak jak ona żyć po swojemu :-) ...  świetni bohaterowie, zabawne sceny, fajny styl, przystępny język, mnóstwo wzruszeń, trochę niespodziankę, no i szczęśliwe zakończenie ... wszystko to sprawia, że debiutancka powieść Renaty Frydrych to perełka wśród literatury kobiecej ... mimo, że jest to lektura lekka, łatwa i przyjemna nie jest naiwna ... bawi i wzrusza ... po przeczytaniu kilku rozdziałów już nie chcemy rozstawać się z bohaterami dopóki nie dowiemy się jaki będzie finał całej historii ... to bardzo duży atut ;-) :-) ... "Załatw pogodę, ja zajmę się resztą" to świetna książka na początek nowego roku :-) ... daje mnóstwo pozytywnej energii ... to opowieść, w której wszystko może się wydarzyć ...  i tak jak w bajkach - miłość zawsze zwycięża ...  a przecież właśnie w takie szczęśliwe zakończenia tak bardzo chcemy wierzyć :-) ... polecam :-) ...




Za książkę bardzo dziękuję Wydawnictwu Literackiemu :-) :-) 







Komentarze

mój instagram

Popularne posty