* słodkie sekrety, czyli bezglutenowe, roślinne historie pisane lukrem *


 Daj się ponieść przyjemności smakowania - na co dzień i od święta. 





Weronika Madejska "Słodkie sekrety, czyli bezglutenowe, roślinne historie pisane lukrem"
Wydawnictwo Helion
Gliwice 2017
ISBN 978-83-283-3080-1


... niespełna trzy lata temu okazało się, że mam chorą tarczycę ... niestety jest to choroba Hashimoto ... ostatnio dowiedziałam się, że przy tym schorzeniu powinno się spróbować diety bezglutenowej, bez produktów mlecznych i bez cukru ... w pierwszym momencie ogarnęło mnie totalne przerażenie ... jak to bez moich ulubionych pierogów, makaronu i słodyczy ... tak się nie da żyć !!! ;-) ... po chwili namysłu, pocieszając się stwierdziłam, że bez badań na nietolerancję pokarmową nie muszę aż tak szaleć ;-) ... i już nastój mi się poprawił ;-) ... jednak nie byłabym sobą gdybym nie szukała innych rozwiązań ... nurtowało mnie to cały czas ... zaczęłam przymierzać się do pewnych ograniczeń w diecie i szukać różnych przepisów, które mi to ułatwią ... na pierwszy ogień poszły słodycze ;-) ... Słodkie sekrety [...] okazały się do tego celu książką idealną ... są w niej przeróżne przepisy na wegańskie słodkości bez glutenu ... napisana jest w fajny sposób ... ma zachęcające wszystkich łasuchów zdjęcia :-) ...no i wyjaśnia bardzo szczegółowo wszystkie tajniki wegańskich wypieków bez glutenu ... gwarancją tych przepisów jest autorka tej książki, która od lat prowadzi bloga www.natchniona.pl i sama nie może jeść produktów zawierających gluten ... jeśli ktoś jest na takiej diecie od dawna i szuka jeszcze kolejnych przepisów wzbogacających jego kuchnię ta książka sprawdzi się idealnie ... będzie nowością w zbiorach ... jeśli ktoś jest laikiem w kwestii takiej diety i szuka podstawowego kompendium wiedzy ta książka również temu sprosta ... jest zatem idealnym rozwiązaniem dla wszystkich tych, którzy chcą powalczyć trochę z glutenem w swojej diecie ;-) ... to w niej znajdziemy przepisy na polewę czekoladową dla alergika, wegańskie naleśniki, roślinny biszkopt czy bezy bez jajek ... do tego jest pięknie wydana i na pewno będzie fantastyczną ozdobą w każdej domowej biblioteczce ... mam nadzieję, że nauczę się zdrowo piec ;-) ... polecam :-) ... 

moja ocena książki 4/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena zdjęć 4/5









... za natchnienie w poszukiwaniu zdrowych przepisów i pomoc w wypiekach dziękuję swojej koleżance ... A. jesteś nieoceniona :-*  ...




Dziękuję grupie Wydawniczej Helion za możliwość przeczytania książki :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty