* dietetyczne przepisy - schudnij z dietą strukturalną *


"Jedząc tyle samo, przyswajasz o wiele mniej kalorii i dzięki temu już zawsze będziesz się cieszyć idealną figurą i zdrowiem." 





Marek Bardadyn "Dietetyczne przepisy. Schudnij z dietą strukturalną"
Dom Wydawniczy Rebis
Wydanie I
Poznań 2017 
ISBN 978-83-8062-125-1


... przygodę z lekturą tej książki zaczęłam od rozdziału Koktajle i od razu był to strzał w dziesiątkę ... zachęcona opisem oraz pięknymi zdjęciami natychmiast zabrałam się za przyrządzanie zdrowych trunków ;-) ... zaczęłam od smoothie malinowo-bananowego i stałam się zdecydowanym fanem tego napoju ... zresztą nie tylko ja ... cała moja rodzina ... nawet moja maleńka A. :-) ... zdecydowanie będzie to jeden z naszych ulubionych przepisów zwłaszcza w sezonie malinowym :-) ... po koktajlach przyszedł czas na pozostałe rozdziały: Śniadania, Zupy, Mięso, ryby, Dania wegetariańskie, Dania z mąki pełnoziarnistej, Sałatki,  Desery ... wszystkie tak samo staranie przygotowane ... każdy przepis opatrzony ładnym zdjęciem, na którym potrawa wygląda niezmiernie apetycznie :-) ... bardzo spodobały mi się przepisy na makarony i na sałatki :-) ... mam zamiar często z nich korzystać :-) ... jestem pozytywnie zaskoczona i zmotywowana tym zbiorem przepisów:-) ... jednym słowem Dietetyczne przepisy to pięknie wydany poradnik kulinarny, który ma nauczyć nas przyrządzać niskokaloryczne potrawy, które pozwolą nam szybko i trwale schudnąć ... świetna książka na nadchodzącą dużymi korkami wiosnę :-) ... jej autorem jest doktor Marek Bardadyn - ekspert w dziedzinie zdrowego stylu życia i odchudzania ... jest on gwarancją tego, że przepisy, które zostały umieszczone w tej książce spełnią nasze wymagania w walce o szczupłą sylwetkę ... nie wiem, czy te przepisy pozwolą mi zgubić kilka kilogramów [mam tę książkę stosunkowo krótko], ale na pewno są one zdrowe i pyszne :-) ... polecam :-) ...
















Dziękuję Wydawnictwu Rebis za możliwość przeczytania książki :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty