*Świat Hani Bani*


"Krytycy słusznie porównują Hanię Banię z francuskim Mikołajkiem, którego przygody są bestsellerem na całym świecie."


Hanna Bakuła "Świat Hani Bani" 
Ilustracje: Hanna Bakuła
Wydawnictwo Edipresse Książki
Warszawa 2016
ISBN: 978-83-9745-290-3





... Świat Hani Bani jest nietuzinkowy, barwny, pełen fantazji i poczucia humoru ... kreuje go mała kilkuletnia dziewczynka ... zafascynowana literaturą i malarstwem ... energiczna, uparta, bardzo rezolutna jak na swój wiek, odrobinę otyła, momentami złośliwa i na pewno bardzo spostrzegawcza ... jest piekielnie inteligenta, apodyktyczna, troszeczkę rozpieszczona jak na jedynaczkę przystało i o zgrozo kłamie jak najęta ;-) ...  ma ona wielką zaletę, która pozwala jej ubarwić szarą rzeczywistość, w której żyje ... jest nią niezwykła wyobraźnia ... to ona sprawia, że Hania Bania ma naprawdę niespotykane pomysły i mnóstwo przygód ... nie zawsze są one bezpieczne i bardzo często wprawiają dorosłych w zakłopotanie ..."Jej szatańskie pomysły bawiły jej rodzinę dawno temu i bawią wszystkich znających jej historię do teraz, bo są ponadczasowe i nieodparcie śmieszne." ...  skojarzenie autobiograficznej powieści Hanny Bakuły z przygodami francuskiego Mikołajka wydaje mi się bardzo trafnym porównaniem ...  podobny klimat i poczucie humoru ... czytając "Świat Hani Bani" zapomnimy o naszych troskach i problemach ... będziemy uśmiechnięci i pogodni ... to naprawdę fajna lektura na początek nowego roku ;-) :-) ... 

moja ocena książki 4/5
moja ocena okładki 3/5
moja ocena ilustracji 3/5 
[ilustracje są bardzo oryginalne, tylko ja jednak nie przepadam za kolażem]









Dziękuję Wydawnictwu Edipresse Książki za udostępnienie egzemplarza recenzenckiego :-) :-) :-)


Komentarze

mój instagram

Popularne posty