* pokusa czerni *


"Mroczna przeszłość powraca, by zniszczyć wszelką nadzieję na przyszłość."





Carter Wilson "Pokusa czerni"
z angielskiego przełożyła Ewa Westwalewicz - Mogilska 
Wydawnictwo Świat Książki 
Warszawa 2016
ISBN 978-83-8031-367-5


... Carter Wilson to w Polsce autor raczej nieznany ... trochę szkoda bowiem jego thriller "Pokusa czerni" jest naprawdę godzien uwagi ... jest to jedyna książka tego autora, którą czytałam ... początkowo wydawało mi się, że to z racji mojego dystansu do tego gatunku, ale bardzo szybko, po przeczytaniu informacji zamieszczonej na okładce, okazało się, że jest to dopiero druga jego powieść przetłumaczona na język polski ... książki sensacyjne nie są moją specjalnością ... jakoś tak zamiast czytać kryminały lubię bardziej obejrzeć dobry serial lub w film z tego gatunku ... "Pokusa czerni" była dla mnie odkryciem ... to książka zaskakująca, intrygująca i trzymająca w napięciu od początku do końca ... trochę jak u Alfreda Hitchcocka akcja zaczyna się od trzęsienia ziemia a później napięcie już tylko rośnie ... u Cartera Wilsona jest podobnie ... pierwsze słowa wbijają czytelnika w fotel a później nie może się on oderwać od lektury ... jego książkę czyta się jednym tchem z niecierpliwością czekając na zakończenie całej historii ... to thriller z prawdziwego zdarzenia ... "Już od pierwszej przerażającej linijki wiesz, że nie jest to przeciętny dreszczowiec. To thriller całą gębą. Taki, który przyprawia czytelnika o gęsią skórkę." ...wszystko w tej książce do siebie pasuje ... szybka akcja, częste zwroty akcji, ciekawi bohaterowie, mnóstwo intryg i tajemnica z przeszłości ... wszystko to sprawia, że książkę Cartera Wilsona czyta się z dużym niepokojem i z ogromnymi emocjami ... zdecydowanie polecam ... "Pokusa czerni" tak mnie zainteresowała, że chętnie przeczytałabym również "Chłopca w lesie" ... 


moja ocena książki 4/5
moja ocena okładki 4/5







Za książkę bardzo dziękuję Wydawnictwu Świat Książki :-) :-) 



Komentarze

mój instagram

Popularne posty