* hej, kolęda, kolęda *


 "Kolędy są nieodłącznym elementem bożonarodzeniowej tradycji - przede wszystkim pozwalają nam wyrażać radość z narodzin Chrystusa i choć śpiewamy je właściwie tylko przez kilka dni w roku, warto dowiedzieć się o nich czegoś więcej."











... Święta Bożego Narodzenia to czas niezwykle magiczny i nastrojowy ... pełen niezapomnianych smaków, zapachów oraz rodzinnego ciepła ... wszystko to, w śniegowej scenerii i z przepięknymi kolędami w tle ... czekamy na to z ogromną  niecierpliwością cały rok ... możemy wtedy się wyciszyć, odetchnąć, zatrzymać, nabrać dystansu do wszystkich codziennych trosk, no i oczywiście przede wszystkim nacieszyć się bliskością osób, które kochamy ... kolędy, które śpiewamy wtedy przy wigilijnym stole pozwalają nam wyrażać radość z przeżywanych chwil ... pieśni te znamy właściwie już od kołyski a tak niewiele o nich wiemy ... dzięki książce "Hej, kolęda, kolęda" możemy to zmienić ... warto poczytać ją dzieciom i wyjaśnić czym są Święta Bożego Narodzenia, co to są kolędy, jaki mają tekst i jak możemy je wspólnie zaśpiewać ... za sprawą pięknego wydania oraz fantastycznych, bajkowych i niezwykle kolorowych ilustracji każde dziecko zauroczy się tą książką i potraktuje jak kolejną fantastyczną bajkę  ... dużym jej atutem jest również dołączona do niej płyta z przepięknie nagranymi kolędami ... moja A. uwielbia jej słuchać i już próbuje śpiewać swoje pierwsze kolędy :-) ... jest to bardzo urokliwe :-) ... warto mieć tę książkę w swojej biblioteczce ... dzięki niej Święta będą na pewno pełne czaru .... polecam :-) :-) 

 





ŚWIĘTA PEŁNE CZARU
Aniela Cholewińska - Szkolik
"Hej, kolęda, kolęda"
Ilustracje: Marcin Piwowarski 
Wydawnictwo Zielona Sowa
Wydanie I
Warszawa 2016
ISBN 978-83-7983-939-1

moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5



Dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa za udostępnienie mi egzemplarza recenzenckiego :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty