* Harry Potter i przeklęte dziecko *







... "Harry Potter i przeklęte dziecko" to bez wątpienia książka, na którą czekały miliony czytelników, wśród nich również ja ... po jej lekturze mam jednak mieszane odczucia ... tak bardzo chciałam zaglądnąć raz jeszcze do magicznego świata czarodziejów ... zobaczyć jak radzą sobie moi ulubieni bohaterowie w dorosłym świecie ...  poznać ich dalsze losy ... odwiedzić znane miejsca ... nacieszyć się niezwykłą wyobraźnią autorki ... tak bardzo, że czytając zapomniałam, że to nie jest nowa powieść napisana przez J. K. Rowling ...  no i niestety jednak nie udało mi się poczuć magii świata stworzonego przez autorkę we wcześniejszych tomach przygód o Harrym Potterze ... klimat tej książki nie jest gorszy, ale jest inny ... po prostu inny ... dalsze losy bohaterów jednak odrobinę rozczarowują ... próba powrotu do tego, co było nie jest w pełni udanym pomysłem ...  plusem tej książki natomiast jest wartka akcja, spora dawka poczucia humoru i prosty język ... może z czasem powstanie z tego całkiem interesujący film ... w końcu to pierwsze wydanie scenariusza ... 



"Harry Potter i przeklęte dziecko"
pierwsze wydanie scenariusza
na podstawie J. K. Rowling Johna Tiffany'ego & Jacka Thorne'a
nowa sztuka Jacka Thorne'a
Wydawnictwo Media Rodzina
ISBN 978-83-8008-228-1 

moja ocena książki 3/5
moja ocena okładki 3/5

Komentarze

mój instagram

Popularne posty