* dziennik dobrych zdarzeń *


"To jest DZIENNIK DOBRYCH ZDARZEŃ. Uczy pozytywnego myślenia."


... zachęca do pracy i rysowania również moją małą córeczkę :-) ...


Beata Pawlikowska "Interaktywna malowanka. Dziennik dobrych zdarzeń"
Wydawnictwo Edipresse Książki
Warszawa 2016 
ISBN: 978-83-7945-422-8



... zawsze byłam osobą pogodną i uśmiechniętą ... przez różne wydarzenia w ostatnim czasie, które miały miejsce w moim życiu trochę przygasłam ... pomyślałam, że dzięki temu dziennikowi mam okazję znowu nabrać blasku ... przypomnieć sobie jak to jest myśleć tylko i wyłącznie pozytywnie ... Interaktywna malowanka. Dziennik dobrych zdarzeń to książka pełna malowanek z duszą, które ćwiczą pozytywne myślenie ... codziennie należy do niej zaglądnąć i zapisać wszystko to, co w naszej ocenie jest piękne, dobre, miłe, sympatyczne i radosne ... wszystko to z czego danego dnia jesteśmy dumni ... po jakimś czasie systematycznych zapisów zaczynamy myśleć pozytywnie ... nic nas nie przeraża ... żadne zmiany ani życiowe perturbacje nie powodują palpitacji serca ... wszędzie widzimy jasną stronę życia ... niby nic nowego, bo psychologia proponuje nam podobne ćwiczenia już od jakiegoś czasu, ale za to jaka ciekawa forma :-) ... Interaktywna malowanka Beaty Pawlikowskiej cudownie wygląda na półce w biblioteczce, jest bardzo fajnym ćwiczeniem dla wszystkich ponuraków, przynosi efekty, no i jest ciekawym pomysłem, którym można rozpocząć nowy rok ... zamiast wszystkich noworocznych postanowień wystarczy codziennie znaleźć kwadrans żeby zatrzymać się, wyciszyć i coś napisać ...  sukces gwarantowany :-) ... po pewnym czasie będziemy przekonani, że jesteśmy prawdziwymi szczęściarzami i mamy wiele powodów do uśmiechu :-) ... no bo przecież "skoro potrafię instynktownie myśleć negatywnie i destrukcyjnie, to na pewno mogę w sobie wypracować nowy odruch i nauczyć się myśleć pozytywnie i konstruktywnie." ... i tego się trzymajmy :-) ... powodzenia :-) ... 











moja ocena książki 5/5

moja ocena okładki 5/5

moja ocena ilustracji 5/5
"Wszystkie ilustracje zostały narysowane odręcznie, piórem wiecznym na prawdziwym papierze, na wiosnę, kiedy za oknem śpiewały ptaki." :-) :-) 



Bardzo dziękuję Wydawnictwu Edipresse Książki za udostępnienie egzemplarza recenzenckiego :-) :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty