*czego oczy nie widzą*


"W czasie moich dwudziestu pięciu lat w mediach poznałam mnóstwo ludzi, od których sporo się dowiedziałam. Jedni byli ciekawostką, drudzy zagadką, inni rozczarowaniem. Do niektórych wciąż mnie ciągnie, ale są też tacy, o których wolałabym zapomnieć. Byłam świadkiem przeróżnych, czasem dramatycznych sytuacji i relacjonowałam zdarzenia, które wbiły się w naszą zbiorową świadomość. Zaliczałam wpadki, płakałam i śmiałam się na antenie. Nazbierało się wiele wspomnień, którymi postanowiłam się z Państwem podzielić."


Beata Tadla "Czego oczy nie widzą. Opowieści z  życia (poza) telewizyjnego"
Dom Wydawniczy Rebis
Wydanie I 
Poznań 2016
ISBN 978-83-8062-097-1





... Beata Tadla to dla mnie przede wszystkim dziennikarka stacji TVN Style ... wtedy ją poznałam i tak na długo zapamiętałam ... mimo późniejszych lat zarówno w TVN 24, jak i TVP 1 to pierwsze wrażenie długo ze mną pozostało ... nie wiedziałam, że swoją karierę dziennikarską zaczynała już jako licealistka, i że miała udany romans z radiem ;-) ... nie wiedziałam również, że napisała już kilka książek ... tego wszystkiego dowiedziałam się z jej najnowszej  książki Czego oczy nie widzą. Opowieści z życia (poza) telewizyjnego ...  ta publikacja to zbiór wspomnień autorki z całego jej życia zawodowego jednak w dużej mierze skupia się ona na życiu telewizyjnym ... to książka szczera i prawdziwa ... autorka opisuje w niej swoje wzloty i upadki ... ma do siebie dystans i duże poczucie humoru ... stara się również uświadomić czytelnika, że praca dziennikarza nie jest łatwa, lekka i przyjemna ... owszem przynosi mnóstwo satysfakcji, ale jest też trudna i bardzo wymagająca ... Beata Tadla jest osobą zdeterminowaną, konsekwentną i wytrwałą ... cały czas ma otwarty umysł i chce zdobywać nowe doświadczenia ... nie boi się zmian i ryzyka ... z tej książki wyłania się wizerunek bardzo wytrwałej i ambitnej dziennikarki ... "Autorka zabiera czytelników do świata dla nich niedostępnego i próbuje ten świat odczarować" ... w swojej książce zamieszcza  mnóstwo anegdot, które bardzo ubarwiają cały tekst ... pisze również o momentach niezwykle ważnych i dramatycznych, które również jako dziennikarka musiała dla nas relacjonować ... "Kulisy wpadek, reakcje na niespodziewane zdarzenia, najtrudniejsze momenty w zawodowym życiu, niesforni goście, kłopotliwe prezenty, śmiech, łzy, chwile zwątpienia i satysfakcji - to i jeszcze wiele innych opowieści z drugiej strony ekranu " możemy znaleźć w najnowszej książce Beaty Tadli ... ten niebanalny zbiór wspomnień warto przeczytać ... 




 moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 3/5
moja ocena zdjęć 4/5



Serdecznie dziękuję Wydawnictwu Rebis za udostępnienie egzemplarza recenzenckiego :-) :-) 



Komentarze

mój instagram

Popularne posty