* bajeczki na dobranoc *






... "Bajeczki na dobranoc" to świetna propozycja dla zabieganych rodziców ...  w tej pięknie wydanej książeczce można znaleźć rymowane historyjki do czytania przed snem ... każde dziecko będzie zachwycone zarówno bajeczkami, jak i cudownymi ilustracjami, które odnajdzie na każdej stronie ... wystarczy pięć minut, aby przeczytać każdą z nich ... pięć minut, aby przenieść się w magiczny świat, w którym rządzi wyobraźnia ... moja A. najbardziej lubi kołysanki, które znajdują się na samym końcu książki ... ale za nim do nich dotrzemy przeglądamy i czytamy wszystkie wcześniejsze historie ... jednym słowem korzystamy z opcji pełny pakiet ;-) ;-) ... 










moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5
[są odlotowe ;-) :-) ] 

Komentarze

mój instagram

Popularne posty