* Przepyszne opowiadania i przepisy Tappiego *


"Przeżyj smakowitą przygodę z Tappim i jego przyjaciółmi!"



... Przepyszne opowiadania i przepisy Tappiego to książka bardzo pomysłowa ... znajdziemy w niej fajne opowiadania dla dzieci i proste przepisy na smakowite potrawy ... pomysłowość tej książki tkwi właśnie w połączeniu owych opowiadań z przepisami ... w każdej czytanej opowieści z Szepczącego Lasu znajdziemy magiczny smakołyk, który później możemy wykonać na podstawie przepisu umieszczonego na końcu opowiadania ...  czytanie tej książki z dzieckiem to rewelacyjna zabawa ... równie fajna, jak późniejsze wspólne gotowanie lub pieczenie no i oczywiście pałaszowanie zrobionych pyszności ... nietypowy pomysł do tego mądry tekst i rewelacyjne ilustracje no i mamy przepis na książkę, która zachwyci wszystkich ... świetnie sprawdzi się jako prezent ... możemy podpowiedzieć go Mikołajowi ;-) :-) ... zdecydowanie polecam :-) ... 

moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5




"Przepyszne opowiadania i przepisy Tappiego"
tekst: Marcin Mortka
ilustracjeMarta Kurczewska
redaktor prowadzący: Agnieszka Sobich
korekta: Renata Falkowska
projekt graficzny i DTP: Bernard Ptaszyński
Wydawnictwo Zielona Sowa
Warszawa 2016 
Wydanie I
ISBN 978-83-7983-764-9


... przepisy z tej książki są bardzo proste i smakowite ... moja A. już pokochała Sekretne ciasto Babci Tappiego ...









Dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa za udostępnienie książki :-) :-)


Komentarze

mój instagram

Popularne posty