* zwyczajny dzień *


 "Pomyśl, że ta pełna zabawnych, ale też wzruszających i refleksyjnych chwil historia mogła przydarzyć się tobie"




...Zwyczajny dzień wcale nie jest taki zwyczajny ... powiedziałabym nawet, że jest niezwykły ... mimo rutyny dnia codziennego u Niny dzieje się sporo ... znowu musi stawić czoła trudnej rzeczywistości ... musi poukładać swój świat od nowa ... nauczyć się cierpliwości i opanować tęsknotę za najbliższymi ... nagroda za trud i zaangażowanie będzie wspaniała ... Nina na nowo nauczy się cieszyć życiem i dostrzegać "odrobinę cudowności w codzienności" ... Zwyczajny dzień to kontynuacja wspaniałej debiutanckiej powieści Niny Majewskiej - Brown - Wakacje ... jak to zazwyczaj bywa przy kontynuacjach potrafią być one nudne i przewidywalne ... jednak tak nie dzieje się w tym przypadku ... druga powieść opisująca życiowe wzloty i upadki Niny jest równie intrygująca co pierwsza ... przypuszczam, że zrobiłaby na mnie jeszcze większe wrażenie gdybym nie znała trzeciej już części - Jak się nie zakochać ... mimo to czytając Zwyczajny dzień znowu płakałam ze wzruszenia i śmiałam się do łez ... autorka jest niezwykle kreatywna i po raz kolejny zaskakuje czytelnika swoją pomysłowością ... zmusza do refleksji i uczy, że szczęście można odnaleźć  w codziennych drobiazgach ... ta umiejętność przynosi harmonię i ukojenie ...  książka pełna jest nieoczekiwanych zwrotów akcji, barwnych postaci i zmiennych nastrojów ... to wszystko opisane prostym językiem z dużą dawką ironii i dobrego poczucia humoru ... 



Nina Majewska - Brown "Zwyczajny dzień"
redaktor: Agnieszka Horzowska
projekt i opracowanie graficzne okładki: Piotr Majewski
fotografie na okładce z archiwum prywatnego Autorki
Dom Wydawniczy Rebis
Wydanie I
Poznań 2015 
ISBN 978-83-7818-794-3


 moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5


Dziękuję Wydawnictwu Rebis za możliwość przeczytania książki :-) :-) :-) 

Komentarze

mój instagram

Popularne posty