* tuk tuk cinema * NOWOŚĆ


 "Kto nie lubi ludzi, niech do Indii nie jedzie."



... TUK TUK Cinema to pierwsza książka Roberta Robb Maciąga, którą miałam przyjemność przeczytać ...  jestem z tego faktu bardzo zadowolona, ponieważ jest to tekst niezwykły ... zarówno ze względu na intrygującą postać samego autora, jak i czar samej podróży ... bo jest to podróż bardzo nietypowa ... autor książki przemierza swoje ukochane Indie na skuterze i wyświetla napotkanym osobom bajki o Reksiu lub o Bolku i Lolku ... pomysł niezwykły i odważny ... trzeba być bardzo pozytywnie zakręconym człowiekiem, żeby wpaść na coś takiego i niezwykle odważnym oraz charyzmatycznym podróżniki, żeby ten pomysł zrealizować i to z powodzeniem ... książka zachwyca również dlatego, że podróżujemy z jej autorem po prawdziwych Indiach i oczywiście poznajemy prawdziwych ludzi ... ich troski oraz problemy dnia codziennego ... nie jest to polukrowany obrazek z reklamy umieszczonej w biurze podróży ... to prawdziwe życie ...  dzięki temu mamy w rękach autentyczną perełkę wśród książek podróżniczych ...



 "TUK TUK  Cinema , czyli historia o Indiach, Gangesie, radości życia, wiecznie psującym się skuterze i Bolku i Lolku " Robb Maciąg 
redaktor prowadzący: Michał Mrowiec
projekt okładki: Natalia Oprowska 
Wydawnictwo Bezdroża
Grupa Wydawnicza Helion 
książka wydana w 2016 roku 
ISBN: 978-83-283-2956-0

moja ocena książki 4/5
moja ocena okładki 3/5


Dziękuję Wydawnictwu Bezdroża za udostępnienie książki :-) :-) 

Komentarze

mój instagram

Popularne posty