* poznajemy dom z Sówką Zuzią *


"Seria "Gram z Sówką Zuzią" to idealny sposób na naukę przez zabawę oraz rodzinne spędzanie czasu !"


... moja A. jest Sówką Zuzią zachwycona :-) ... bardzo podoba jej się gra memo ... uwielbia też opowiadać, co widzi na  poszczególnych obrazkach i wymyślać do jakiego pomieszczenia w domu one pasują ... dodatek w postaci książeczki z kolorowanką i naklejkami też jest strzałem w dziesiątkę ...  moja A. w pierwszej kolejności przykleiła naklejki, później godzinami kolorowała książeczkę i dopiero wtedy była gotowa na grę w memo ;-) :-)  ... cała seria gier z Sówką Zuzią to urocza propozycja dla najmłodszych ... uczy i bawi ... jest rewelacyjnym pomysłem na wspólne, rodzinne spędzanie czasu ... ta konkretna gra Dom rozwija u dzieci zdolność kojarzenia, spostrzegawczość oraz pamięć sekwencyjną i symultaniczną ... uczy dzieci rozpoznawać i nazywać rzeczowniki ... jest świetnym pomysłem zarówno na długie, jesienne wieczory w domu, jak i energiczne poranki w gabinecie logopedycznym ;-) :-) :-) 













moja ocena gry 5/5
moja ocena ilustracji 5/5


"Gram z Sówką Zuzią - Dom"
opracowanie redakcyjne: Krystian Gaik 
ilustracje: Katarzyna Nowowiejska
korekta: Natalia Galuchowska
projekt graficzny i DTP: Dominika Krogulska -Nowicka 
Wydawnictwo Zielona Sowa
Warszawa 2016 
wydanie I

Za udostępnienie gry dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-) :-) :-) 

Komentarze

mój instagram

Popularne posty