* po prostu koci świat *


"To książka dla każdego, w kim drzemie kot, zatem... niech kot będzie z Wami."



...uwielbiam koty... od zawsze i chyba już na zawsze ... marzy mi się taki jeden szary i  niebieskooki, który będzie mi mruczał przy czytaniu ;-) :-) ... jakoś tak koty bardzo mi pasują do książek ... właściwie nie wiem dlaczego, ale tak jest ... kiedy dostałam kolorowankę Koty dziwaki pomyślałam, że ktoś chyba czyta w moich myślach ;-) :-) zdecydowanie był to strzał w dziesiątkę :-) ... Koty dziwaki to nawet nie kolorowanka tylko odstresowująca książka dla całej rodziny ... każdy znajdzie w niej coś dla siebie ... możemy w niej odszukać właściwą drogę w labiryncie, odnaleźć prosiaczka ;-) pouzupełniać ilustracje, przemienić się w kreatora mody, dorysować połowę ilustracji no i oczywiście kolorować, kolorować i jeszcze raz kolorować :-)  ... świetny sposób na pozbycie się stresu i na rodzinne, wspólne spędzanie czasu :-) ... 










moja ocena książki 4/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 4/5


"Koty dziwaki" 
opieka redakcyjna: Ewelina Burska
projekt okładki: Joanna Star Czupryniak, ULABUKA
skład: ULABUKA
ilustracje: Joanna Star Czupryniak
Grupa Wydawnicza Helion
książka wydana w 2016 roku
ISBN: 978-83-283-2438-1


Dziękuję Wydawnictwu Sensus za udostępnienie książki :-) :-) :-)  

Komentarze

mój instagram

Popularne posty