* księga zagadek *


 "Idealna zabawa na długie godziny.
Wspaniała inspiracja do wielu zajęć w domu
i przedszkola. "
... Księga zagadek ma kilka rozdziałów: W domu, W kuchni, Alfabet, Palcem po mapie,  Rośliny i zwierzęta, Pojazdy małe i duże, Hobby oraz Co to za ... ? ... w każdym z nich znajdziemy krótkie wierszyki - zagadki, które uzmysławiają naszym dzieciom jak piękny i ciekawy jest świat wokół nich ... fantastyczne, kolorowe i bajkowe ilustracje przyciągają jak magnes ... a zagadki jak to zagadki ;-)  rozwijają wyobraźnię i zmuszają nas do samodzielnego myślenia :-) ... świetna gimnastyka dla szarych komórek ;-) :-) ... ta książka to bardzo dobry pomysł na długie jesienne popołudnia spędzane z naszymi milusińskimi ... nie ma to jak nauka poprzez zabawę ;-) :-) zwłaszcza wtedy, kiedy za oknem pada deszcz ... w takiej sytuacji Księga zagadek jest strzałem w dziesiątkę ;-) :-) ... jest to też wspaniała podpowiedź, która uatrakcyjni zajęcia w przedszkolu lub gabinecie logopedycznym ... świetnie wpisuje się w serię ćwiczeń, które poszerzają słownik naszych dzieci ... zdecydowanie polecam :-) ...









"Księga zagadek"
opowiedział: Marcin Przewoźniak
zilustrowała: Dorota Szoblik
redaktor prowadząca: Agnieszka Sobich
projekt okładki Michalina Bajor
projekt graficzny i DTP: Bernard Ptaszyński
korekta: Agnieszka Skórzewska
Wydawnictwo Zielona Sowa
Warszawa 2016 
wydanie I
ISBN: 978-83-7983-979-7 

moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5 


Dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa za udostępnienie książki :-) :-) :-) 

Komentarze

mój instagram

Popularne posty