* Podróż do Krainy Czarów. Magia kolorowania *


"Odkryj magiczny Świat Alicji w Krainie Czarów? Wpadnij do króliczej nory, napij się herbaty z Szalonym Kapelusznikiem..."


"Tchnij kolor w niesamowite ilustracje z pogranicza jawy i snu!"




... Alicja w Krainie Czarów to jedna z moich ulubionych książek ... wracam do niej zawsze wtedy, kiedy potrzebuję relaksu i odpoczynku ... ...ten powrót do magicznej krainy zawsze przenosi mnie wspomnieniami w odległy beztroski czas ... ...tym razem niesamowity świat Alicji zwiedziłam za sprawą fantastycznej Magii kolorowania ... ... ten niezwykły świat pełen fantazji i bajkowych postaci, stworzony przez kreatywny zespół Good Wives and Warriors, przenosi nas w sam środek Krainy Czarów ... razem z Alicją wpadamy do króliczej nory, spotykamy się z kotem z Cheshire i pijemy herbatę z Marcowym Zającem oraz Szalonym Kapelusznikiem ... Podróż do Krainy Czarów. Magia kolorowania to świetny sposób na popołudniowy relaks ... rewelacyjne ilustracje absolwentek Glasgow School of Art są gwarancją obcowania z prawdziwą sztuką ... przez moment możemy poczuć się jak procesjonalni ilustratorzy ... poza świetną zabawą kolorowanie staje się rewelacyjnym relaksem... uwielbiam takie momenty wyciszenia ... podróż w głąb siebie zawsze przynosi ukojenie  ... zdecydowanie polecam ...

"Podróż do Krainy Czarów. Magia kolorowania" wyczarowana przez: Good Wives nad Warriors
książka wydana w 2016 roku
nakładem Wydawnictwa Zielona Sowa
ISBN 978-83-7983-798-4


moja ocena ksiażki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5








 



Dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa za możliwość relaksu z Alicją w Krainie Czarów ;-) :-) :-) 

Komentarze

mój instagram

Popularne posty