* mały świat zwyczajny dzień *



"Mały Świat wcale nie jest taki mały i wiele się w nim dzieje. 


Mali mieszkańcy mają wiele rzeczy do zrobienia, miejsc i przyjaciół do odwiedzenia. 


Urocza książka dla najmłodszych, którzy poznają świat."



... "Dzień dobry! Witajcie w Małym Świecie!" :-) ...jeśli do niego zaglądniecie gwarantuję Wam, że szybko go nie opuścicie ;-) :-) ... nowa książka okazała się kolejnym strzałem w dziesiątkę ... moja A. uwielbia przeglądać ze mną "Mały Świat. Zwyczajny dzień" ... prosty tekst i piękne, kolorowe ilustracje przyciągają jak magnes ... teraz na zmianę czytamy "Mały Świat. W podróży" i "Mały Świat. Zwyczajny dzień" ... w obu tych książkach zakochałyśmy się bez pamięci ;-) :-) ...  moja A. uwielbia teraz opowiadać, co znani już jej zresztą bohaterowie jedzą na śniadanie,  w co się bawią na placu zabaw, jak zachowują się w wielkim mieście, co kupują w supermarkecie ... jednym słowem jak wygląda ich zwyczajny dzień ;-)  ... dzięki temu zresztą potrafi już opisać swój zwyczajny dzień ;-) :-) ... czytanie tej książeczki razem z dzieckiem to świetny pomysł m.in. na ćwiczenie poszerzające zasób słownictwa, na wskazywanie różnych funkcji przedmiotów czy też  na naukę rzeczowników i czasowników zarówno w mowie biernej , jak i czynnej ... jednym słowem jest to świetny pomysł na kreatywne spędzanie czasu wolnego ze swoją pociechą, ale też rewelacyjne uatrakcyjnienie terapii w gabinecie logopedycznym ... nie ma to jak uczyć przez zabawę ;-) :-) ...  zdecydowanie polecam :-) :-) 





Marion Billet "Mały świat. Zwyczajny dzień"
Tytuł oryginału: "Littleland. All Day Long"
Tłumaczenie: Natalia Głuchowska
Redaktor prowadzący: Agnieszka Skórzewska - Skowron
Projekt graficzny i DTP: Bernard Ptaszyński
Wydawnictwo Zielona Sowa
Książka wydana w 2016 roku 
Wydanie I
ISBN 978-83-7983-631-4 


moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5


Za możliwość przeczytania książki, w imieniu swoim oraz swojej córeczki,  dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-) :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty