* zanim się pojawiłeś *



Jojo Moyes "Zanim się pojawiłeś"
Tytuł oryginału "Me before you"
Z angielskiego przełożyła Dominika Cieśla - Szymańska 
książka wydana w 20016 roku
Wydawnictwo Świat Książki 
ISBN 978-83-8031-588-4

moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5


... kawa, ciepły koc, ulubiona czekolada i paczka chusteczek higienicznych to zestaw obowiązkowy do przeczytania tej książki... ...dawno już tak nie płakałam przy czytaniu i dawno już nie poświęciłam jednej nocy na przeczytanie jakiejś książki... ..."Zanim się pojawiłeś" porusza wszystkie emocje... ...nie da się nie płakać przy lekturze... ale można też wiele razy się uśmiechnąć... ...to sprawia, że faktycznie mamy do czynienia
"Z najpiękniejszą historią miłosną ostatnich lat"...


   
... "Bestseller New York Timesa" - takie zdanie widnieje na okładce i od razu rzuca się, nam czytelnikom, w oczy ... hmmm najczęściej dosyć sceptycznie odnoszę się do tego typu sformułowań ...  takie hasło na okładce raczej mnie odstrasza niż przyciąga... ... zazwyczaj bowiem okazuje się, że moje wrażenia są zupełnie inne ... jednak tym razem byłam mile zaskoczona... "Zanim się pojawiłeś" faktycznie zasługuje na miano bestsellera ... to naprawdę "Zabawna, poruszająca powieść, która ani przez chwilę nie przestaje zaskakiwać" ... Jojo Moyes ma niebywałe wyczucie stylu ... ...czytelnik natychmiast przenosi się w świat głównych bohaterów i nie chce go opuszczać ... ...jest zauroczony i zafascynowany...  ...nie jest to jednak historia miłosna z happy endem... chociaż do końca mamy nadzieję, że tak będzie ... nie jest to też przytłaczający melodramat ... za sprawą wspaniałego wyczucia autorki, lekkości w pisaniu i subtelnego poczucia humoru mamy do czynienia z mistrzowskim łamaczem serc i wspaniałą prozą kobiecą... ...opisana historia jest szczera, prawdziwa oraz piękna ... Lou Clark i Will Traynor to bohaterowie, którzy urzekają i przyciągają naszą uwagę... ...miłość, która się między nimi narodzi odmieni ich życie na zawsze...  ... już dawno nie czytałam tak wspaniałej historii miłosnej... ...zdecydowanie polecam...  


"6 milionów sprzedanych egzemplarzy na całym świecie ! "- to zdecydowanie robi wrażenie... 






Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Świat Książki :-) :-) :-) 


Komentarze

mój instagram

Popularne posty