* robimisie *


Agata Królak "Robimisie"
książka wydana w 2013 roku
Wydawnictwo Dwie Siostry
ISBN 978-83-63696-41-2

moja ocena książki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5




"Książeczka dla tych, którzy chcą wiedzieć czym zajmują się misie."
...kolejny świetny pomysł Wydawnictwa Dwie Siostry... moja A. uwielbia przeglądać misie i w ten prosty sposób uczyć się zawodów... ...pewnie nawet nie wie, że się uczy ;-) ... a bawi się przednio ;-) :-)... ...fajnie, że do każdego zawodu pojawiają się też atrybuty... ...świetne ilustracje... ... no i oczywiście rewelacyjny pomysł - miś sędzia, miś architekt, miś nauczyciel itp. ... przecież wszystkie dzieci kochają misie... i na pewno zafascynują je takie nietypowe ;-) :-) ... ...zdecydowanie polecam...








...wróżka smoczuszka sprawiła się super ;-) :-) ... ...przyniosła rewelacyjne książeczki i oczywiście wymarzoną Kurę Babci Dany z La Millou :-) :-) ... moja A. oszalała na jej punkcie... ...no i jak wróżka zabrała smoczek a zostawiła prezent to zaledwie przez dwa wieczory było nam smutno po stracie ukochanego smoczka usypiacza ... teraz już pięknie moja A. zasypia bez "koka" ;-) :-) ... polecam ten pomysł wszystkim rodzicom... 



Komentarze

mój instagram

Popularne posty