* mój tata *




Anthony Browne "Mój tata"
tłumaczenie Maciej Byliniak
książka wydana w 2016 roku
Wydawnictwo Dwie Siostry 
ISBN 978-83-64347-66-5

moja ocena książki 5/5
moja ocena okładki 5/5
moja ocena ilustracji 5/5


"Mój tata potrafi przeskoczyć księżyc i chodzić po linie. Jest wielki jak dom i miękki jak mój miś. I nie boi się niczego - nawet złego wilka..."
"A mama? Przeczytajcie o niej w książce "Moja mama"... :-) 


...to tak z okazji Dnia Taty napiszę najpierw parę słów o książce "Mój tata", "Moja mama" będzie jutro ;-) :-) ... ...tatusiom też się należy pochwała ;-) ... zwłaszcza, że są tacy, jak opisany tata w tej książeczce... ...moja A. ma wielkie szczęście, bo jej tata taki właśnie jest... ...mądry, czuły, silny, odważny, zabawny... ... do tego wszystkiego jeszcze potrafi pięknie rysować, opowiadać fajne bajki, chodzić na szczudłach i tańczyć z ogniem... ...kiedy moja A. zobaczyła pierwszy raz swojego tatę na szczudłach zaczęła bić brawo :-) ... taki jest wspaniały... ..a ta książeczka pozwala jej uświadomić jak bardzo... ...moja A. zakochała się w tej najnowszej propozycji Wydawnictwa Dwie Siostry... ...czytamy i przeglądamy ją po kilkanaście razy dziennie... ...i prawie za każdym razem moja A. kończy jej czytanie tak samo : "niunia kocha tatusia...tatuś kocha niunię " ... "Mój tata" to świetny pomysł na prezent dla malucha w każdym wieku... ...to książeczka, która w dowcipny, pomysłowy i zrozumiały sposób uczy dzieci czym jest miłość... ... ...i w jaki sposób można to okazać... ...za każdym razem, kiedy widzę reakcję mojej A. przy czytaniu tej książeczki ze wzruszenia kręci mi się łza w oku... ...taki prosty pomysł... ...bawi, uczy i wzrusza... ...rewelacja... ...zdecydowanie polecam... 











Dziękuję Wydawnictwu Dwie Siostry za piękny prezent z okazji Dnia Taty :-)  





Komentarze

mój instagram

Popularne posty