* wyszczekana miłość *


Pełna humoru historia, o tym, że szukając zagubionego czworonoga, można wpaść na tropy... miłości!





Jeśli szukacie książki, która was pocieszy, otuli swoim ciepłem, rozbawi i poprawi nastrój to mam dla was idealną propozycję :-) "Wyszczekana miłość" Joasi Szarańskiej to bowiem lekka komedia romantyczna, która idealnie nadaje się na weekendowe SPA dla duszy. Nie wiem jak wy, ale ja bardzo potrzebowałam już takiej książki pocieszajki. Ta pełna dobrego humoru opowieść, o tym jak gubiąc kogoś, można odnaleźć coś naprawdę wartościowego, sprawdziła się w tej roli idealnie. Jej głównym bohaterem jest Piotr dla najbliższych Pedro. To urodzony pechowiec. Nic mu w życiu nie wychodzi. Najpierw traci pracę, potem mieszkanie, a na koniec psa, a wszystko to przez jego przesadną słabość do romansowania z pięknymi kobietami... Zacznijmy jednak od początku, kiedy Pedro traci pracę oraz mieszkanie decyduje się na desperacki krok i prosi o pomoc swoją ciotkę. W ten sposób w jego życiu niespodziewanie pojawia się pies.Ta ekscentryczna starsza pani bowiem właśnie wyjeżdża do sanatorium i nie ma z kim zostawić swojej ukochanej suczki - Terpentyny. Pedro więc spada jej jak z nieba, podczas jej nieobecności ma u niej zamieszkać i zaopiekować się jej słodkim psiakiem. Układ dla obojga wydawałoby się idealny. Jednak jak się już pewnie domyślacie sielanka nie trwała zbyt długo... Kiedy Pedro orientuje się, że Terpentyna zniknęła, a do tego ciotka zapowiedziała swój wcześniejszy powrót, wpada w lekką panikę i zaczyna desperacko szukać zguby. Czy uda mu się znaleźć upartego psiaka na czas? A może w trakcie tych poszukiwań odnajdzie coś jeszcze... Na przykład wpadnie na trop prawdziwej miłości i spotka kobietę swoich marzeń? Tego już musicie dowiedzieć się sami ;-) :-) Myślę, że lektura tej książki będzie dla was czystą przyjemnością. Wspaniały klimat, ciekawi bohaterowie, rewelacyjne poczucie humoru, mnóstwo zabawnych sytuacji, no i urocza Terpentyna, która przyłoży łapę do miłości głównych bohaterów ;-) "Wyszczekana miłość" to ciepła, zabawna i wzruszająca komedia romantyczna, która przypadnie do gustu każdemu marzycielowi. Zdecydowanie polecam! 


Reasumując: 
moje wrażenia: idealna lektura na weekendowe SPA dla duszy :-)
czytelnik: każdy marzyciel i romantyczna dusza z poczuciem humoru ;-)
ozdoba biblioteczki: fajna;
objętość: średnia. 


moja ocena książki 5/6
moja ocena okładki 5/6



Joanna Szarańska "Wyszczekana miłość"
Wydawnictwo Czwarta Strona  
Wydanie I
Poznań 2020

data premiery  20.05.2020 r.


Książka ukazała się nakładem Wydawnictwa Czwarta Strona :-)





Komentarze

  1. Mam w planach! Jak tylko będę potrzebowała odskoczni od kryminałów, to myślę, że sięgnę po ten właśnie tytuł. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię książki, których bohaterami są zwierzęta, więc chętnie przeczytam. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To myślę, że ta książka ci się spodoba :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  3. Jestem ogromną psiarą, ale jakoś nie czytuję "psich" książek. Chyba dlatego, że zamiast czytać o cudownych psiakach, wolę poświęcać czas własnemu czworonożnemu dziecku. ;) Choć książeczka niewątpliwie fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sięgnęłam po nią nie ze względu na psiego bohatera tylko humor Joanny Szarańskiej, którego jestem ogromną fanką :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. Właśnie zaczyna czytać :) A kilka dni temu skończyłam "Poranki na Miodowej 1" i jestem mega zachwycona. Pozdrawiam serdecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam pióro Szarańskiej :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty