* Miłość w czasach zagłady *



Hanni Munzer "Miłość w czasach zagłady" 
z niemieckiego przełożył Łukasz Kuć
Wydawnictwo Insignis
książka wydana w 2016 roku
ISBN 978-83-65315-26-7

moja ocena książki 3/5
moja ocena okładki 4/5


...jestem niestety tą książka rozczarowana... ...najpierw zaintrygowała mnie okładka... ...później zainteresował sam tytuł... ...miałam nadzieję,że będzie to kawałek niezłej prozy... tak trochę na pograniczu beletrystyki i literatury faktu... ...niestety jest to niekoniecznie najwyższych lotów tzw. literatura kobieca z historią w tle... ...do tego bardzo nierówna... ...momentami zaciekawia czytelnika, a momentami nuży... ...bardzo przewidywalna... ...już od pierwszych stron książki wiadomo jak historia się zakończy [mam na myśli fragmenty rozgrywające się we współczesności] ... fragmenty dotyczące tych trudnych czasów jakimi były lata II wojny światowej trochę bronią "Miłość w czasach zagłady", ale mimo wszystko chyba nie aż tak żebym nie czuła rozczarowania... 








Komentarze

mój instagram

Popularne posty