"Cyberpunk 2077. Bez przypadku"

 


馃挱 Gdyby艣cie musieli przenie艣膰 si臋 w czasie do przysz艂o艣ci i podda膰 jakiej艣 modyfikacji, 偶eby przetrwa膰, to jakie wszczepy by艣cie wybrali?


Mnie kusz膮 zab贸jczo skuteczne mantis claws, czyli ostrza chowane w przedramionach lub sandevistan, czyli wszczep na kr臋gos艂up, zwi臋kszaj膮cy szybko艣膰 swojego posiadacza.
*
Ten wyb贸r z mojej strony jest niebywale praktyczny, poniewa偶 艣wiat z przysz艂o艣ci jawi si臋 nam jako ten pe艂en r贸偶nych zagro偶e艅 i niebezpiecze艅stw, wi臋c takie mocne mog艂yby si臋 po prostu okaza膰 skuteczn膮 obron膮.
*
Ten 艣wiat jest r贸wnocze艣nie niesamowicie zachwycaj膮cy, oryginalny i pomys艂owy.
*
Olbrzymie miasto na terenie USA z mn贸stwem neon贸w i zmodyfikowanych ludzi, pe艂ne skrajno艣ci i bajecznie kolorowe.
*
Tak, Night City ma niepowtarzalny klimat,  jest niesamowicie intryguj膮ce, ale i niebezpieczne, pe艂ne brutalno艣ci i cynizmu.
*
W tym mie艣cie rozpusty, ulicznych walk i korporacyjnych rywalizacji mo偶na zgin膮膰 na ka偶dym kroku. I ci臋偶ko odgadn膮膰, kto tak naprawd臋 jest gorszym cz艂owiekiem, policjant czy przest臋pca...
*
W takich realiach w艂a艣ciwie ka偶da modyfikacja by艂aby na wag臋 z艂ota. Trzeba jednak na nie uwa偶a膰, poniewa偶 za du偶o ich ilo艣膰 mo偶e doprowadzi膰 cz艂owieka do ob艂臋du.
*
Czy taki los czeka grupk臋 przypadkowych os贸b, kt贸re zgodzi艂y si臋 wzi膮膰 udzia艂 w tajemniczym napadzie? Zach臋camy Was do lektury najnowszej ksi膮偶ki Rafa艂a Kosika 馃摉
*
Ten motyw z t膮 grup膮 bohater贸w, kt贸rzy wcze艣niej zupe艂nie si臋 nie znali i nagle po艂膮czy艂 ich jeden cel sprawdzi艂 si臋 rewelacyjnie.
*
Z przyjemno艣ci膮 odkrywa艂am kim s膮, poszczeg贸lni bohaterowie, jakie maj膮 modyfikacje i co sk艂oni艂o ich do wzi臋cia udzia艂u w tak trudnym i skomplikowanym napadzie.
*
W og贸le ca艂a opisana opowie艣膰 bardzo mi si臋 podoba艂a, wi臋c ciesz臋 si臋, 偶e zdecydowa艂am si臋 wyj艣膰 ze swojej strefy czytelniczego komfortu.
*
Dzi臋ki temu odkry艂am zupe艂nie inny 艣wiat, kt贸ry mnie zafascynowa艂 i sprawi艂, 偶e nie mog艂am oderowa膰 si臋 od lektury 馃摉
*
Interesuj膮ca fabu艂a, stopniowe odkrywanie kart, ciekawi bohaterowie, 艣wietnie opisany 艣wiat przysz艂o艣ci - wszystko to sprawi艂o, 偶e "Cyberpunk2077. Bez przypadku" okaza艂 si臋 by膰 dla mnie ksi膮偶k膮 nieodkladaln膮.
*
Serdecznie polecam!
*
PS Jak si臋 Wam podobaj膮 ilustracje mojego m臋偶a? 
Ja jestem nimi zachwycona, idealnie oddaj膮 klimat ksi膮偶ki 馃摉馃グ

Wsp贸艂praca reklamowa z Wydawnictwem Powegraph 









Komentarze

m贸j instagram

Popularne posty