"Skandaliczne życie modelek"

 



💭 Kim chcieliście zostać w przyszłości będąc dziećmi?


Ja marzyłam o pracy w bibliotece, byciu nauczycielką lub pisarką. Wiedziałam na pewno, że musi to być praca związana z książkami.

*

Miałam też taki moment w swoim życiu,że bardzo chciałam być lekarką. Nigdy jednak nie marzyłam o byciu modelką, chociaż wiem, że to wielkie pragnienie wielu młodych dziewczyn.

*

Jak teraz zestawię sobie młodą kobietę z głową pełną marzeń i ideałów z tym bezwzględnym światem modelingu, który poznałam z najnowszej książki Moniki Goździalskiej, to aż mi się włos na głowie jeży.

*

"Skandaliczne życie modelek" to szczera i do bólu prawdziwa książka, która bez zbędnych eufemizmów opisie świat modelingu.

*

Napisana jest ona bardzo przystępnym językiem, więc płynie się przez nią błyskawicznie, co nie zmienia faktu, że ta książka osadza się głęboko na dnie serca każdego czytelnika.

*

Skłania do refleksji, rodzi lęk, niepokój i mnóstwo pytań. Budzi emocje oraz bunt wynikający z niezgody na wiele kwestii.

*

Jak trzeba okazać się być silnym człowiekiem, żeby przetrzymać tak wiele? Jak określić granicę między odchudzaniem się, a już głodzeniem? Jak znaleźć w sobie silną wolę, żeby nie uzależnić się od alkoholu i  narkotyków? Jak uniknąć wykorzystywania? I jakie ludzkie granice wytyczyć, żeby nie załamać się, kiedy tak wiele osób traktuje Cię przedmiotowo, a nie podmiotowo?

*

Na wszystkie te pytania próbuje odpowiedzieć Monika Goździalska w swojej najnowszej książce.

*

Ta słynna modelka, celebrytka, uczestniczka konkursów piękności bez zbędnych eufemizmów opisuję własną drogę kariery, kreśląc w ten sposób pewien uniwersalny schemat, którego doświadczyło wiele młodych dziewczyn.

*

Ta książka otwiera oczy...

___

Reklama Wydawnictwo Prószyński i S-ka 


Komentarze

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty