* jak przyciągać dobre rzeczy *


Z tej książki nauczysz się: łatwiej radzić sobie ze złożonymi sprawami, podejmować lepsze decyzje, aby uzyskać lepsze rezultaty, zajmować się tym, co naprawdę ważne.




Nie wiem jak wy, ale ja myślę, że na początku nowego roku zawsze jesteśmy bardziej otwarci na książki rozwojowe, które podpowiedzą nam jak zmienić pewne nawyki i tym samym odmienić nasze życie na lepsze. Jedną z takich książek jest poradnik noszący bardzo wdzięczny tytuł: „Jak przyciągać dobre rzeczy” :-) Jest to niezwykle budująca książka, który uzmysławia nam jak możemy panować nad własnymi emocjami, aby nasze życie było pełne szczęścia. Okazuje się, że toksyczne myślenie, destrukcyjne słowa oraz zachowanie naszych najbliższych nam osób może bardzo źle wpływać na nasze odbieranie świata. Nasz umysł, nasze ciało i serce chłoną takie złe słowa jak gołąbka i przesiąkają nimi, co sprawia, że nie potrafimy myśleć o sobie oraz o swoim życiu pozytywnie. Można jednak to zmienić. Okazuje się, że istnieją proste triki, które sprawią, że bolesne słowa innych nie będą już nas dotykały oraz raniły. W dużej mierze bowiem nasze samopoczucie zleży od naszego nastawienia i panowania nad emocjami. Wystarczy zacząć dostrzegać drobne rzeczy jakie nas spotkały i myśleć o nich przed zaśnięciem, aby na dobre zapomnieć o marudzeniu jacy to jesteśmy nieszczęśliwi. Dobrze jest się wysypiać, dbać o swoje zdrowie, dobrze się odżywiać, umieć wybaczać, zapomnieć o analizowaniu wszystkiego, zawsze znaleźć czas na rozwijanie swoich pasji i uśmiechać się do innych. To wystarczy na dobry początek, aby powoli przekształcać swoje myśli w te bardziej pogodne. Ten poradnik to nie jest oczywiście gotowa recepta na wszystkie nasze problemy i smutne myśli. Nie jest to również odkrywcza książka. Opisuje proste rzeczy, o których bardzo często zapominamy na co dzień, więc warto je sobie przypomnieć. Jednak na pewno nie należy jej traktować jako gotowy scenariusz na dobrą terapie. „Jak przyciągać dobre rzeczy” to raczej fajne poradnikowe czytadło, które skłoni nas do refleksji na temat naszych nawyków.


„Jak przyciągać dobre rzeczy”

autor: Marian Rojas Estape
tytuł oryginału: 
Como hacer que te pasen cosas buenas"
tłumaczenie: Nina Jaśtak
Wydawnictwo Muza
Wydanie I
data wydania 30.09.2020 r.

moja ocena książki 4/6
moja ocena okładki 3/6


Za możliwość książki dziękuję Wydawnictwu Muza :-) 




 

Komentarze

  1. Ja w ogóle praktycznie nie sięgam po takie rozwojowe książki. Jakoś nie lubię ich za bardzo. Chyba, że tematyka jakoś wybitnie mnie zainteresuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja długo też po nie nie sięgałam, ale od jakiegoś czasu fajnie mi się je czyta. Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty