* typowy kot *


Co myśli najbardziej typowy kot polskiego Internetu?





Miałam ogromną nadzieję, że "Typowy kot. Czyli jak wytrzymać z ludźmi" będzie fantastycznie odprężającą lekturą na długie jesienne wieczory, nie przypuszczałam jednak, że aż tak mnie rozbawi :-) Zdecydowanie jestem tą książką pozytywnie zaskoczona i totalnie zauroczona. Rewelacyjne poczucie humoru, szczypta ironii, spora dawka dystansu, mnóstwo świetnych oraz trafnych komentarzy i cudowna grafika, to wszystko sprawia, że ta książka to strzał w dziesiątkę. Jeśli chcecie wiedzieć jak postrzega Was i ocenia Wasz czworonożny koci przyjaciel, musicie koniecznie ją przeczytać. To również fantastyczna opowieść dla tych wszystkich, którzy nigdy jeszcze nie mieli w domu kota i zastanawiają się czy mogliby się z nim zaprzyjaźnić... Kot przecież to prawdziwy indywidualista, chodzący własnymi ścieżkami. Czy potrafi być wiernym przyjacielem? Jakie ma przyzwyczajenia? Co myśli o ludziach? I jak traktuje swojego właściciela? Jeśli jesteście ciekawi odpowiedzi, zachęcam was do lektury. Myślę, nie można przegapić takiej gratki ;-) W końcu jak często typowy kot internetu pisze książkę ;-) Serdecznie polecam!

Reasumując: 
moje wrażenia: miłe zaskoczenie;
czytelnik: każdy miłośnik kotów;
ozdoba biblioteczki: nietypowa;
objętość: średnia.



"Typowy Kot. Czyli jak wytrzymać z ludźmi"

autor: Kot Nieteraz
Wydawnictwo Znak Literanova
Wydanie I
2020 r.

moja ocena książki 5/6
moja ocena okładki 5/6
moja ocena ilustracji 5/6


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Znak Literanova :-) 


                                         

Komentarze

  1. Jako miłośniczka kotów, koniecznie muszę przeczytać tę książkę. ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla miłośników kotów na pewno to warta uwagi pozycja. Ja za kotami nie przepadam i boję się ich. Jestem za to ogromną psiarą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem miłośnikiem zarówno kotów, jak i psów. Długo jednak bałam się tych drugich zwierząt, może dlatego, że kiedyś zaatakowało mnie kilka psów w tym samym momencie i cudem nic mi się nie stało, ale strach na długo pozostał.

      Usuń
  3. Ja uważam, że kociaki jako zwierzaki są wielce przyjazne. Tym bardziej, że ja również posiadam u siebie ciekawego kota. Strasznie podoba mi się to co napisano w http://kotkot.pl/przygarniamy-kota-jaka-rasa-bedzie-odpowiednia/ i moim zdaniem, faktycznie tak jest często. Tym bardziej, iż kociaki są całkiem popularnym zwierzakiem domowym.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty