* odrobina czarów *


Zaufaj siostrom Wspacznym i przekonaj się, czy mrugająca wiedźma naprawdę istnieje!




"Magia, podobnie jak opowieści, zawsze zostawia po sobie ślad. Zawsze." Najnowsza opowieść stworzona przez Michelle Harrison już na zawsze zapisała się w mojej pamięci. Piękna, porywająca, pełna magii, fantastycznych postaci oraz wspaniałych przygód. Porywająca, intrygująca, tajemnicza. No i ta okładka... Już sama ona zachęca nas do tego, aby raz jeszcze odwiedzić siostry Wspaczne w ich niezwykłym świecie, pełnym cudowności, magii oraz nietuzinkowych zdarzeń. Jeśli podobała się wam "Szczypta magii", to na pewno będziecie zachwyceni także "Odrobiną czarów". Ta baśniowa opowieść urzeka nas od pierwszych przeczytanych stron. Znowu możemy towarzyszyć trzem siostrom w ich niezwykłych przygodach. Tym razem będą one chciały odkryć magiczny sekret i odnaleźć tajemniczą wyspę. Ta podróż zaprowadzi Betty, Fliss i Charlie w odległe, zapomniane przez wszystkich oraz niebezpieczne miejsca. Czy uda im się odnaleźć mrugającą wiedźmę? Zachęcam was do lektury. "Odrobina czarów" to znakomita, "skrząca się magią", cudowna opowieść, która urzeknie was swoją niespieszną akcją, zaczarowanym klimatem i cudownym językiem, oddającym nastrój całej opisanej historii. Mam nadzieję, że siostry Wspaczne po raz kolejny pobudzą Waszą wyobraźnię nie mniej niż moją. Może zatem skusicie się na taką tajemniczą i magiczną lekturę? Polecam Wam ją serdecznie na nadchodzące jesienne popołudnia!


Reasumując: 
moje wrażenia: cudownie urzekająca i magiczna opowieść;
czytelnik: każdy miłośnik baśniowych opowieści ;
ozdoba biblioteczki: cudowna;
objętość: średnia [416 stron] 


"Odrobina czarów"


autor: Michelle Harrison
oryginalny tytuł: "Sprinkle of Sorcery"
przekład: Łukasz Małecki
Wydawnictwo Literackie
Wydanie I
premiera: październik 2020


moja ocena ksiażki 6/6
moja ocena okładki 6/6


Za możliwość przeczytania ksiażki dziękuję Wydawnictwu Literackiemu :-):-) 


                                         

Komentarze

  1. Już wkrótce będę miała z tym tego typu książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę polecam :-) Ja bardzo lubię takie magiczne opowieści :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty