* to tylko przyjaciel *


Ta powieść stanie się hitem nadchodzącego lata! Podnosi na duchu, chwyta za serce i wzrusza do łez. A przy tym pozostaje w pamięci jeszcze długo po lekturze! 




"To tylko przyjaciel" jest jedną z tych książek, na które zdecydowanie warto zwrócić uwagę. Ta urocza, odrobinę szalona, zabawna i wzruszająca opowieść na pewno przypadnie do gustu wszystkim romantycznym duszom. Jej główną bohaterką jest Kristen Peterson - pomysłowa i nieszablonowa dziewczyna z głową pełną marzeń. Ma cięty język, specyficzne poczucie humoru oraz mnóstwo pomysłów na minutę. Z miłości do psów założyła firmę, która zajmuje się sprzedażą schodków do łóżek. Jest silna, niezależna, kreatywna i pełna pasji. Swój wolny czas dzieli między pracę, przyjaciół oraz ukochanego czworonożnego kompana. Z pozoru szczęśliwa, pogodna i uśmiechnięta skrywa sekret, który zaburza jej wewnętrzny spokój oraz pogodę ducha. Kristen od jakiegoś czasu boryka się bowiem z poważnymi problemami zdrowotnymi, które w przyszłości mogą uniemożliwić jej posiadanie dzieci. To jedno jej marzenie najprawdopodobniej nigdy się nie spełni. Kiedy Kristen przypadkowo spotyka Josha zupełnie nie spodziewa się, że to wydarzenie, aż tak odmieni jej życie. Ten zabawny, wrażliwy, inteligentny, szarmancki i niebywale przystojny mężczyzna bardzo szybko okaże się być jej bratnią duszą. Jednak Kristen będzie chciała zrobić wszystko, aby go do siebie zniechęcić. Czy Josh faktycznie pozostanie tylko i wyłącznie jej przyjacielem, a może jednak tych dwoje odnajdzie wspólny kompromis i spróbuje zbudować prawdziwą partnerską relację? To pytanie będzie towarzyszyło wam podczas lektury całej tej książki i nic więcej wam  teraz nie zdradzę ;-) Mam jednak nadzieje, że polubicie tych charyzmatycznych oraz zabawnych bohaterów równie mocno, jak ja, a ta urocza opowieść, pełna ciepła i szczerości skradnie wasze serca. Ten błyskotliwy debiut literacki pociesza, rozbawia i wzrusza. Serdecznie polecam!


Reasumując: 
moje wrażenia: urocza lektura na wakacje;
czytelnik: każdy, kto szuka lekkiej i zabawnej książki na lato;
ozdoba biblioteczki: miła dla oka;
objętość: średnia [480 stron].



"To tylko przyjaciel"

autor: Abby Jimenez
tytuł oryginału: The Friend Zone
tłumaczenie: Paweł Wolak
Wydawnictwo muza
Wydanie I
data wydania: 15.07.2020 r.


moja ocena książki 4/6
moja ocena okładki 4/6


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Muza :-)



Komentarze

  1. Właśnie przed chwilą zaczęłam lekturę tej książki i mam wobec niej duże oczekiwania. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo dobrego już czytałam o tej książce na innych blogach. :) Wygląda na czytadło, ale całkiem inteligentne. Takie lubię. :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty