* obok ciebie *


Pełna namiętności opowieść o odkrywaniu swojej kobiecości i czerpaniu z życia pełnymi garściami.


moja ocena książki 4/6
moja ocena okładki 5/6




Nigdy nie rezygnuj z marzeń... Tak powinno brzmieć życiowe motto głównej bohaterki powieści Anny Kasiuk. Niestety Izabela, bo o niej właśnie mowa, na wiele, wiele lat zupełnie o tym zapomniała. I właściwie nic nie zapowiadało, że kiedykolwiek przypomni sobie swoją największą pasję jaką był taniec. Wiodła przecież szczęśliwe życie, które wyglądało na pełną sielankę... Przystojny, wykształcony i kochający ją mąż, trójka cudownych dzieci oraz praca, która dawała jej wiele satysfakcji. I pewnego dnia na rutynowej wizycie u lekarza niepokojące wyniki jej badań weryfikują wszystko. Myślę, że gdyby nie ta zła diagnoza Izabela najpewniej nigdy nie zaczęła by się zastanawiać nad tym, czego w jej życiu brakuje. Nadal doceniałaby to, co otrzymała od losu i z uśmiechem witała każdy dzień. Jednak stało się inaczej i zamiast doceniać wszystko co ma, zaczęła skupiać się nad tym czego jej brakuje. Doszła do wniosku, że niepotrzebnie uległa presji teściowej i zrezygnowała z tańca oraz dała sobie wmówić, że jako tancerka nie pasowałaby do męża lekarza. Chcąc odnaleźć dziewczynę, którą kiedyś była zapisała się na lekcję salsy. Dzięki temu powoli oraz stopniowo zaczęła na nowo odkrywać swoją kobiecość. Poczuła namiętność, o której już dawno zapomniała i zrozumiała, że dostrzegają ją również inni mężczyźni. Czy będzie umiała żyć w kłamstwie i zdecyduje się na zdradę? Czy taniec naprawdę przyniesie jej tak bardzo uprawnione przez nią szczęście? Jak wytłumaczy swój egoizm dzieciom? I kogo ostatecznie wybierze? Jeśli jesteście ciekawi odpowiedzi na te pytania zachęcam was do lektury. Ja niestety nie polubiłam Izabeli, ale może wy odnajdziecie w niej więcej jasnych stron. Dla mnie większość jej decyzji była niezrozumiała. I do tej pory zastanawiam się np. dlaczego od razu nie powiedziała swojemu mężowi o tych złych wynikach, które otrzymała. Mimo wszystko "Obok ciebie" czytało mi się przyjemnie. Jeśli lubicie dobrze napisane powieści obyczajowe warto zwrócić uwagę na ten tytuł. "Obok ciebie" to "pełna namiętności opowieść o odkrywaniu swojej kobiecości i czerpaniu z życia pełnymi garściami".

Reasumując: 
moje wrażenia: lekkie zadziwienie;
czytelnik: każdy, kto lubi powieści obyczajowe;
ozdoba biblioteczki: urocza;
objętość: średnia


"Obok ciebie"  (tom 2)
autor: Anna Kasiuk 
seria: "Oczami kobiet"
Wydawnictwo Czwarta Strona 
Wydanie I
Poznań 2020

data premiery: 13.01.2020 



Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Czwarta Strona :-) 





Komentarze

  1. Również mam tę książkę i będę ją czytała. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo jestem ciekawa czy ci się spodoba. Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty