* grunt to pomysł *


Przygotujcie się na wybuchy, wypadki, niespodziewane zwroty akcji, zaskakujące rozwiązania niczym w najlepszej powieści sensacyjnej!




Jeśli interesują was wynalazki, które nieodwracalnie zmieniły otaczający nas świat, a wasze dzieci nieustanie zadają wam pytania skąd się coś wzięło, to ta książka będzie dla was wspaniałą lekturą.  Moja Antosia już wie kiedy powstała igła, a kiedy koło. Zna różnicę między odkryciem, a wynalazkiem. Jest zafascynowana pierwszymi klockami, z których po dziś dzień powstają domy.  Potrafi też odpowiedzieć na trudne pytania: Czym jest prąd? Co było pierwsze - zupa czy garnek? Kim był tajemniczy Leonardo lub człowiek, który oświetlił świat? Jeśli chcielibyście taką samą wiedzę przekazać swoim dzieciom, to książka o wynalazcach i ich dziełach na pewno przypadnie wam do gustu. "Grunt to pomysł! Wynalazki, które zmieniły świat" to bajecznie ilustrowane kompendium wiedzy o największych wynalazkach i odkryciach naszego świata. Historia człowieka bowiem, to przecież historia wynalazków. Gdyby nie one nasza cywilizacja nie mogłaby trwać i się rozwijać, "ponieważ wynalazki są jak silniki, które popychają świat dalej i dalej". Jeśli chcielibyście ten świat wynalazków odrywać na nowo razem z waszymi dziećmi zachęcam was do lektury :-) Naprawdę warto :-) 


 Reasumując:
Moje wrażenia: totalne zauroczenie;
Czytelnik: każdy przedszkolak zafascynowany wynalazkami;
Ozdoba biblioteczki: ogromna;
Objętość: niewielka.


moja ocena książki 5/6
moja ocena okładki 5/6
moja ocena ilustracji 5/6


 "Grunt to pomysł! Wynalazki, które zmieniły świat"
tekst: Marcin Przewoźniak
ilustracje: Kamil Pruszyński
Wydawnictwo Zielona Sowa
Wydanie I
Warszawa 2020


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-)


Komentarze

  1. Sama lubię takie ciekawostki i historie różnych wynalazków. Ta książeczka, to może być niezła gratka zarówno dla dziecka, jak i dla dorosłego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sama dowiedziałam się z niej kilku ciekawostek ;-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  2. Zawsze warto dowiedzieć się czegoś nowego.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno uczymy się przez całe życie ;-) :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty