* Tappi i poziomkowa przygoda *



Przenieś się do magicznego Szepczącego Lasu, gdzie mieszka sympatyczny wiking Tappi wraz ze swoimi przyjaciółmi. W tajemniczym lesie, nieopodal rzeki, wyrosły przepyszne poziomki… czy uda Ci się je zebrać przed innymi?






Wiecie, że w Szepczącym Lesie można znaleźć przepyszne poziomki? Są słodkie, czerwone, soczyste i pachnące ;-) Jednak nie tak łatwo je odszukać, ponieważ są ukryte w najgłębszych jego zakamarkach. Jeśli macie ochotę na wspaniałą przygodę, podczas której znowu zawitacie do zaczarowanego lasu, spotkacie wikinga Tappiego i pozbieracie ich jak najwięcej, to najnowsza gra "Tappi i poziomkowa przygoda" jest dla was idealną propozycją :-) My jesteśmy nią oczarowani i sami nie wiemy, która przygoda bardziej się nam podoba ;-) W tym małym pudełku bowiem są ukryte aż dwie gry :-)  Obie ciekawe, urocze i niebywale wciągające. Za ich sprawą znowu przenosimy się do Szepczącego Lasu i spotykamy ulubionych jego mieszkańców. Tappi czeka na nas w swojej chatce, renifer Chichotek chce nam pomóc w zbieraniu poziomek, a troll Gburek, jak przystało na wiecznie głodnego psotnika, chce nam je zjeść ;-) Sami widzicie, że ta gra, to prawdziwa gratka dla wszystkich fanów przygód Tappiego :-) Mam dla was jeszcze jedną miłą informację. To pudełko skrywa bowiem dodatkową niespodziankę. Choinki oraz pionki znakomicie nadają się do zabawy w teatrzyk :-) Dzięki nim możecie odtworzyć jakąś ulubioną scenkę z dowolnie przez siebie wybranej książki o przygodach Tappiego lub dać się ponieść własnej wyobraźni i stworzyć całkiem nową historię. Mówię wam przednia zabawa gwarantowana. My już kochamy Tappiego, pokochajcie go i wy ;-) :-) Serdecznie polecam :-) 


Reasumując:
Moje wrażenia: totalne zauroczenie;
Gracz: każdy przedszkolak zakochany w Wikingu Tappim; 
Rodzinna rozrywka: rewelacyjna;
Poziom uzależnienia ;-)  6/6




moja ocena gry 6/6
moja ocena okładki 6/6
moja ocena grafiki 6/6





"Tappi i poziomkowa przygoda"
Autor:Marcin Mortka
Ilustrator:Marta Kurczewska, Paweł Zaręba
Autor gry:Anna Sobich-Kamińska
Ilustrator gry:Marta Kurczewska
Seria: TAPPI

wiek graczy: 4+



Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-)


Komentarze

  1. Bardzo ciekawa gra i pięknie wykonana. Sama bym w nią chętnie już zaraz zagrała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest rewelacyjna i ma cudowną grafikę. My jesteśmy w niej zakochani ;-) :-)

      Usuń
  2. Już sama grafika nie pozwala przejść obok tej gry obojętnie. Może być wspaniałym prezentem na Dzień Dziecka.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie na pewno rewelacyjnym pomysłem na Dzień Dziecka :-) Pozdrawiam ciepło :-)

      Usuń
  3. Wiking/pirat Tappi jest cudny w każdym wydaniu:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam ;-) Wiking Tappi jest rewelacyjny :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń
  4. Od dawna nie dostępna nigdzie, gdzie pani ja kupila

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak zaznaczyłam w recenzji nie kupiłam, tylko dostałam od wydawnictwa :-) I faktycznie na ten moment jest chwilowo wyprzedana, ale zawsze można liczyć na jakieś wznowienie ;-) :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty