* dziennik 29 przebudzenie *


Naukowcy natrafili na ślady obcej cywilizacji. Rozpoczęte przez nich tajne prace wykopaliskowe nie przyniosły żadnych rezultatów przez 28 tygodni. Dopiero w 29. tygodniu wydarzyło się coś nieprzewidzianego. 



"Dziennik 29. Przebudzenie" to intrygującą propozycja dla wszystkich fanów interaktywnych książek, nietypowych zagadek oraz różnych gier planszowych i logicznych. Myślę, że może on stać się dla was gwarancją niesamowitej przygody, fantastycznej zabawy oraz na pewno ogromnych emocji. Skrywa bowiem w sobie tajemnicę grupy naukowców, którzy pewnego dnia natrafili na ślady obcej cywilizacji. Niestety jednak rozpoczęte przez nich prace wykopaliskowe nie przyniosły żadnych efektów przez całe 28 tygodni. Dopiero 29 tydzień przyniósł coś niebywale zaskakującego... Wszyscy naukowcy bowiem zaginęli, a jedyne co po nich zostało, to ten dziennik... Jeśli was to choć odrobinę zaintrygowało i macie ochotę dowiedzieć się, co tak naprawdę się wtedy wydarzyło oraz oczywiście dodatkowo przeżyć ekscytującą przygodę, to gorąco zachęcam was do pisania, rysowania, zginania, szukania i układania... "Dziennik 29 Przebudzenie" to na pewno niebanalny sposób na przegnanie nudy ;-) Idealnie nadaje się na popołudniową chwilę relaksu. Przyniesie wam na pewno dużo frajdy. Jak grać w "Dziennik 29. Przebudzenie"? Na początek trzeba rozwiązać zagadkę, podać poprawną odpowiedź i otrzymać w ten sposób klucz, który będzie dla was przepustką do dalszej zabawy. Kiedy dotrzecie do wielkiego finału, rozstrzygnie on na pewno wszystkie wasze wątpliwości i pozwoli odkryć największą tajemnicę. Ja niestety poległam, ale mój mąż bawił się rewelacyjnie. Chyba jest jednak graczem o silniejszych nerwach ;-) albo ja niestety nie mam aż takiej cierpliwości, aby rozwiązać do końca wszystkie zagadki ;-) Myślę, że ten "Dziennik 29. Przebudzenie" będzie ciekawą alternatywą dla każdego fana gier komputerowych. Taka niespodzianka na pewno go mile zaskoczy i ucieszy :-) 



Reasumując:
Moje wrażenia: pochłania czytelnika ;-)
Czytelnik: każdy fan książkę interaktywnych i gier logicznych ;
Ozdoba biblioteczki: intrygująca ;
Objętość: niewielka.



moja ocena dziennika 3/6

moja ocena okładki 5/6
moja ocena ilustracji 4/6




"Dziennik 29 Przebudzenie"
interaktywna gra książkowa
autor: Dimitris Chassapakis
ilustracje: Sławomir Blejda
Wydawnictwo Fox Games 
Grupa Wydawnicza Foksal
Warszawa 2020



Za możliwość zapoznania się z dziennikiem dziękuję Wydawnictwu Fox Games :-) 

Komentarze

  1. Książka-gra? Nigdy nie miałam do czynienia z czymś takim. Brzmi intrygująco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa konstrukcja. Mam nadzieję, że kiedyś wpadnie w moje ręce.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa czy ci się spodoba :-) Pozdrawiam serdecznie :-)

      Usuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty