* jestem przy tobie *


Gdy coś sobie nucisz lub idziesz gdzieś sobie, cokolwiek porabiasz - ja jestem przy tobie!


ocena książki 6/6
 ocena okładki 6/6
  ocena ilustracji 6/6





"Jestem przy tobie" to cudownie urokliwa opowieść o prawdziwej przyjaźni i bliskości oraz o tym, jak jednak w ważnej dla nas relacji odnaleźć przestrzeń dla samego siebie. Główni bohaterowie opisanej historii to oczywiście prawdziwi przyjaciele, którzy chcą ze sobą spędzać jak najwięcej czasu, ale w pewnym momencie mają tego dosyć... Miś i wiewiórka muszą na trochę od siebie odpocząć, aby znowu za sobą zatęsknić. Nie można bowiem nawet w największej przyjaźni całego czasu spędzać razem. Trzeba czasami pobyć samemu z własnymi myślami i uczuciami, aby potem jeszcze bardziej docenić swojego przyjaciela. To bardzo mądre i życiowe przesłanie, które może uchronić nasze dzieci przed popełnieniem licznych błędów, w różnych relacjach, które z czasem będą nawiązywać. Jest to ogromnie ważne, bo przecież będąc z kimś blisko nie należy w tej relacji zatracić samego siebie. Nasze dzieci niestety bardzo często o tym zapominają, a przecież nawet największa przyjaźń okazuje się czasami zbyt wielka... Warto o tym pamiętać, aby w różnych relacjach nie męczyć się przesadną bliskością. "Jestem przy tobie"  to zatem mądra i niezwykle ciepła opowieść, która na pewno spodoba się każdemu przedszkolakowi :-) Będzie to również prawdziwa gratka dla wszystkich fanów wspaniałych ilustracji. Ten przepiękny picture book urzeka bowiem także delikatną, pastelową i subtelną grafiką. Myślę, że ta bajka spodoba się wam równie mocno jak nam :-) Polecam!


Reasumując:
Moje wrażenia: totalne zauroczenie;
Czytelnik: każdy przedszkolak lubiący książki z pięknymi ilustracjami ;
Ozdoba biblioteczki: cudowna;
objętość: niewielka.




"Jestem przy tobie"
autor: Smriti Halls
ilustrator: Steve Small
seria: Picturebook 
Wydawnictwo Zielona Sowa
Wydanie I
Warszawa 2019
wiek czytelnika: 4-5 lat


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-)





Komentarze

  1. Prawda. Trzeba czasami pobyć samemu, a dziś nawet wielu dorosłych tego nie rozumie i nie potrafi uszanować...

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój siostrzeniec na pewno byłby zachwycony tą książeczką. 😊

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty