* niezwykła planeta - pszczoły *


Pszczoły to ważna część naszej planety. Dlaczego są takie istotne?





Jeśli macie w domu tak wielkiego miłośnika przyrody jak ja, ta książka na pewno się wam spodoba :-)  Dla nas była wspaniałym odkryciem :-) Ciekawa, bajecznie kolorowa, z mnóstwem zadań i ciekawostek...  Dzięki niej moja A. już wie, że przodkami pszczół były osy, dowiedziała się jakie kwiaty najbardziej lubią pszczoły, kim jest pszczelarz i zrozumiała na czym polega sam proces powstawania miodu, a to tylko nieliczne informacje, które można znaleźć w tej książce . "Niezwykła planeta. Pszczoły. Poznawaj, twórz, odkrywaj!" to bardzo mądra lektura dla każdego przedszkolaka. Zachęca dzieci do poznawania świata wokół nich, ale również uczy je jak trzeba o niego dbać. Jest źródłem nie tylko niezwykłej wiedzy, ale również wspaniałej rozrywki. Razem z tą książeczką nasze dziecko może stworzyć domek dla trzmieli, nauczyć się tańczyć jak pszczoła i otworzyć kafejkę z nektarem :-) Jej lektura to wspaniała zabawa dla całej rodziny. Idealna na długie jesienne wieczory :-) Zdecydowanie polecamy :-) 


moja ocena książki 6/6
moja ocena okładki 6/6
moja ocena ilustracji 6/6





Andrea Quigley "Niezwykła planeta. Pszczoły"
ilustracje: Pau Morgan
Wydawnictwo Zielona Sowa
Warszawa 2019
Wydanie I
wiek czytelnika: 4-5 lat
Seria: NIEZWYKŁA PLANETA


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-)


Komentarze

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty