* mysie bajeczki *


Pokochaliście Żabka i Ropucha? Z pewnością zaprzyjaźnicie się także z Tatą Myszą, a jego ciepłe i zabawne historie każdego ukołyszą do snu.






Cudownie urocza opowieść na dobranoc dla każdego przedszkolaka :-) "Mysie bajeczki" urzekają i zachwycają. Tata Mysz jak każdy rodzic chyba ;-) lubi spokojne wieczory. Przebrał się już w szlafrok, założył kapcie i stara się odpocząć po ciężkim dniu obserwując padający za oknem śnieg. Jednak jego siedmiu synków jeszcze nie wybiera się do spania. Nie mogą zasnąć i bardzo chcą usłyszeć bajkę na dobranoc... Tata Mysz postanawia opowiedzieć aż siedem bajek, dla każdego małego smyka oddzielnie :-) Wszystkie one tworzą wspaniały zbiór opowieści dla naszego malucha :-) Moja A. słuchała ich urzeczona :-) Przez kilka dni to był stały punkt naszego wieczoru ;-) :-) Myślę, że i wam przypadną do gustu :-) Każda z nich porusza wyobraźnię naszego dziecka i urzeka swoją prostotą. Taka krótka forma myślę, że przypadnie do gustu nawet najbardziej niecierpliwym małym czytnikom ;-) :-) Polecam :-) 

moja ocena książeczki 5/6
moja ocena okładki 5/6
moja ocena ilustracji 5/6


Arnold Lobel "Mysie bajeczki"
tytuł oryginału: "Mause Tales"
przekład: Wojciech Mann
Wydawnictwo Literackie
Wydanie I
2019


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Literackiemu :-) :-) 


Komentarze

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty