* kiedy wieloryby miały nogi *


To Twoja planeta, ale takiej jej nie znałeś... 




"Kiedy wieloryby miały nogi i inne niesamowite ścieżki ewolucji" to wspaniała książka dla każdego miłośnika przyrody. Jeśli wasze dziecko jest zafascynowane dinozaurami i innymi zwierzętami, które kiedyś żyły na Ziemi ta książka to wasze must have tej jesieni. Jej studiowanie  na pewno umili każdy długi wieczór. Moja A. po pierwszym jej przeczytaniu przepadłą bez reszty ;-) Od dawna uwielbia wszystko, co związane jest ze światem zwierząt i roślin, ale nie przypuszczałam, że aż tak pochłonie ją temat ewolucji. "Od chwili, gdy życie wypełza z oceanów na ląd, do czasów, gdy nasi prymitywni przodkowie zeszli z drzew, historii Ziemi pełna jest niezwykłych wydarzeń. EWOLUCJA: TO NIESAMOWITE!"  Jeśli chcecie wiedzieć czy ptaki to trochę dinozaury, krokodyle były kiedyś ciepłokrwiste, a węże miały kiedyś nogi ta książka będzie dla was wspaniałą lekturą :-) Zatem cofnijmy się w czasie i odkryjmy świat, którego już nie ma. Mnóstwo ciekawostek, duży format i wspaniałe ilustracje to na pewno duże plusy tej książki. Mam nadzieję, że spodoba się wam równie mocno jak nam :-) Polecam :-) 



moja ocena książki 5/6
moja ocena okładki 6/6
moja ocena ilustracji 6/6


 Dougal Dixon "Kiedy wieloryby miały nogi i inne niesamowite ścieżki ewolucji"
Ilustracje Hannah Bailey 
Wydawnictwo Zielona Sowa
Wydanie I
Warszawa 2019

wiek czytelnika: 4-5 lat


Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Zielona Sowa :-)


Komentarze

  1. Jeśli mój chrześniak w przyszłości wykaże typu zainteresowanie ,będę pamiętała o tej książce. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę warto mieć ją w swojej domowej biblioteczce 🙂

      Usuń

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty