* gospodarstwo Mysi *


Kolejna książka z kultowej serii o Mysi – tym razem z rozstawianą makietą Mysiowego gospodarstwa!


Pomóż Mysi w gospodarstwie!




"Gospodarstwo Mysi" to prosta i bajecznie kolorowa książeczka dla najmłodszych :-) Jej cudowna grafika spodoba się każdemu maluchowi, a do tego rozkładane elementy i tekturowe figurki, z których można stworzyć gospodarstwo oraz pomóc Mysi w opiece nad zwierzętami, zachwycą nawet najwybredniejszych małych czytelników ;-) :-) Zresztą myślę, że ta książeczka starszym dzieciom również przypadnie do gustu :-) Wydawało mi się, że moja A. jest zdecydowanie za duża na tego typu lektury i woli już dłuższe oraz bardziej rozbudowane historie... Tymczasem okazało się, że "Gospodarstwo Mysi" pochłonęło ją całkowicie. Ta książeczka rozwija wyobraźnię i wzbogaca słownictwo malucha, a do tego  jest świetnym pomysłem na wspólną tematyczną zabawę :-) Zatem "pomóżcie Mysi w gospodarstwie" i bawcie się dobrze :-) Polecam :-) 




moja ocena książki 6/6
moja ocena okładki 5/6
moja ocena ilustracji 6/6



"Gospodarstwo Mysi"
tekst i ilustracje: Lucy Cousins
Seria: Mysia
Wydawnictwo dwie Siostry 
kategoria wiekowa 3+




Za możliwość przeczytania książki dziękuję Wydawnictwu Dwie Siostry :-) :-)






Komentarze

Prześlij komentarz

mój instagram

Popularne posty